• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • Eurolady

Kul tråd!

Ja, eftersom vi inte är så mycket för prydnadssaker, så skulle allt sånt vara jobbigt. Jag skulle tycka det var jobbigast med nåt i typ näver eller trä som man inte gillar, men min kille är lite smått allergisk på glasfigurer, så det toppar nog hans icke-önskelista.

• miffolina

jag vet inte ja, jag tycker om att får presenter, så själva presenten i sig är en gåva... sen om man inte vill ha det som är I presenten...

Alltså, hushållsapparater från min man är dålig present, hushållsappasrat från någon annan är bra, jag tä'nker på födelsedagar å så.

Men i bröllopspresent? tavla med gråtande barn vore rätt ouppskattat, hehe.

• maria1xx

Hahahaha
    Ja kära nån det är mycke skräp man inte vill ha hem.

• Idwill

Duk eller löpare. Usch bara tanken får mig att rysa... Skulle vi mot förmodan ändå få något som vi inte tycker om så kommer vi ändå tacka och ta emot. Skulle aldrig kunna säga något om det...

Vi kommer att önska oss bidrag (pengar el. presentkort) till vår bröllopsresa

• Brud 2008

Det värsta skulle vara om man fick något fult som den som gav det förväntar sig att man ska ha framme...

• Sossa

Typ popcorn maskin eller nåt annat som tar massa onödig plats & som man inte anväder.
    Vi fick det i julklapp av min m2bs föäldrar en jul & varken jag eller han tycker om popcorn..

• maria1xx

En liten löpare med hjärtan på skulle nog sitta fint...hahaha nääääää
    Klart man tackar och bugar.
    Det är ju alltid lite personligt med presenter så dom har ju helt klart tänkt på oss i sånna fall.

• maria1xx

Finns det nån som fått en popcorn maskin i bröllopspresent???
    Ger man bort sånt??? hihihi

• miffolina

Friluftsgrejjer är också rätt bortkastat på oss, typ en armekniv med 1700-funktioner. Det fick vi, vi fattade inte ens vad det var för nåt, heh

•  Miss Cee

Vi fick faktiskt inget som vi inte uppskattade, jag antar att det hänger mycket på också hur petig man är med vad man har hemma och så. Inte för att vi inte bryr oss om hur vi har det, men vi har inte någon "träslags-policy" eller liknande. :)

Det jag verkligen inte skulle uppskatta att få är ett levande djur (finns ju folk som tycker att det är kul att ge bort grisar, gäss etc.)

Men om det ska vara en pryl...haha tja ett sånt där 80-tals överkast med rysh och pysh i glansigt rosa. DET skulle inte var framme hos oss.

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????