• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • maria1xx

hämska tanke

burrrrrrr

• zukigirl

Porslinsfiguriner typ herdinnastil får mig att bara ryyysa...

• Novemberbrud07

Prydnadssaker!

Nu när jag fyllde 30 år nu i dec fick jag en liten docka/flicka på 15 cm helt i porslin som det stog december på som mormor stolt berättade att hon hade köpt på loppis för flera år sen och hade hittat nu! Hade slått in den i en lila pappersservett med gummiband runt halsen.

Suck! Jag ville inte säga att jag inte ville ha den men har lagt den på vinden någonstans...tror jag???

Men hallå, när jag fyllde 30!!!!
    Hon tänkte väl at det skulle vara ett minne! Ska tilläggas att mormor är ganska ung - 71 så hon borde kunna tänka att det inte är min eller min systers stil. Min syster fick en likadan men när hon fyllde 6 eller 7 år!!!

• Fröken Malm

Det sägs ju att det är tanken som räknas, men jag skulle inte vilja ha nån porslinsfigur eller tavla i brun keramik. (de som var poppis på 70-talet)

Mina föräldrar fick ett solur, ni vet ett sånt man har i trädgården. Kan avslöja att efter 25 år som gifta ligger det fortfarande i en kartong på vinden. Haha!

• jocelyn

Åh hu, jag kan tänka mig en hel del jobbiga saker...typ

*alla skivor med ulf lundell
    *hemska tavlor med typ "röa stugor" som motiv
    *raggsockor/usekoftor el liknande
    *spröda finserviser med blommor *yuck*
    *något knasigt som en kanot/bastu/husvagn
    *prydnadsfigurer -alla sorter faktiskt
    *julpynt!

osv osv.

• Kristina07

Alla prydnadssaker. Dammsamlare!

Vi jobbar heltid båda två och har 3 barn. Det sista vi vill göra på vår obefintliga lediga tid är att städa.

Sen biljetter på kulturevenemang. Typ Operan eller Dramaten.

...samma anledning...

•  Miss Cee

Nej, jag vet!

En fjällvandring! Både jag och maken skulle dö...han har fjällvandrat och beskriver det som den värsta tiden i hela sitt liv, och jag går helst inte två meter i onödan ;)

• TheBride

Fast ibland kan det bli bättre än man tänkt sig: jag och min kompis gav en kille i vår kurs en skämtpresent på en fest. En smidejärnstaty av nån sorts älg i runristningsstil (svårförklarat) som vi köpt för två kronor i restlåda på Ikea. Han blev jätteglad - alla gästerna trodde det var konst - vi hadde trott alla skulle skratta och sen tänkte vi berätta var vi köpt den, men nu blev det helt fel: fallhöjden blev så stor att vi kunde inte säga nåt. Han har den fortfarande på hedersplats på spiselkransen tio år senare...

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????