• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • Bruden Ringman

Min tråkigaste present är nog tre silverbestick (jag samlade på dessa för typ 10 år sedan) som jag fick av mina föräldrar i 30 års present. Jag hade inte ens önskat mig dem, är väldigt besviken för de kostar ju en hel del och ligger bara i en låda och skäpar.

Min föräldrar är även otroligt rättvisa mot mig och min syster. Vi har alltid fått samma sak i present när vi fyllt 18, 20, 25 och nu senast 30 år. Det jag får när jag fyller får även hon, även om hon inte önskar sig det. Så hon visste ju att hon skulle få silverbesticken och blev så besviken med. Så nu blir det kul att se vad vi får i bröllopspresent, då vet ju syrran vad hon ska få (spännande för henne)

• succubusan

haha gonorre...ja det vore fasen illa.

• TheBride

/bruden Ringman

Stackars syrran! Vi har lite samma varje julafton. Det ligger ofta två lika paket, med samma papper och form under granen , til mig och systern. Det gäller att få sitt först..

• Bruden blå

Jag blir glad bara våra gäster anländer med ett leende och firar med oss.
    Tänkte först säga att det inte finns några hemska presenter, men det finns ett undantag som faktiskt min sambo fick, och det slår verkligen alla hemskheter jag kan tänka mig.
    Han fick ett uppstoppat hundhuvud med krokar att hänga kläder på.

• Engäst

Men VAD tänkte de på då??????????!!!!!!!!

• Yoni

Bruden Blå

Men ett sånt skulle jag absolut ha hemma! Såg en uppstoppad apa igår som jag blev lite sugen på att köpa.

men sen är vi lite konstiga också här hemma

• Engäst

Yoni: Ett uppstoppat troll kanske passar bättre åt dig?

• Pomodoro

Det ar darfor vi har tackat nej till presenter! Hoppas ingen kommer med nagot, for da kanns det ju dumt for de som inte tagit med nat...

• Pomodoro

Yoni
    Apor skall vara i naturen, inte pa vaggen!

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????