• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • Gable

Med tanke på vad hon brukar ge så var ett kort helt ok för mig. Maken däremot tog jätteilla vid sig...

• Fjällräv

Gable: Trist sånt där!

• Petra74

Kan berätta en sak som min mamma berättade.
    Vi kommer inte att få någon present från mamma och hennes man för de betalar en stor del av bröllopet och detta är vi jätteglada för!
    När min mamma hade pratat med min svärmor(som är hur snäll som helst men som säger att vi inte ska köpa massa saker till dem och för att de har så mycket så gör hon sen det till sina tr barn,alltså köper massa småsaker som vi inte vet vad vi ska göra med)
    Iallafall så sa mamma att det är bättre att de lägger en slant på bröllopet istället för att köpa saker som mamma sa "Brudparet bara lägger in i ett skåp!" Detta kunde inte min svärmor fatta så vi får väl räkna med något vi inte önskar oss! Fy!!!

• gota

En bekant till familjen fick en minigris att ha hemma - en levande alltså! Vad hemskt att ge bort ett levande djur till någon som inte har önskat sig det! Djuret såldes snabbt vidare till en bra djurpark i stan.

• praline

Porslinsfigurer, hemslöjd, glas skålar och dylikt typ orrefors.

• viktualia

- måste bara skjuta in att min lista över "värsta presenterna" INTE var några bröllopspresenter utan saker jag/vi fått vid andra tillfällen.

I bröllopspresent fick vi i princip en servis - något som vi nogsamt önskat oss via önskelista på Duka.

• Bettina.

gota :

Ja det var verkligen en mardrömspresent, hur kan man ge bort ett levande djur om inte brudparet specifikt önskat sig det.

*Kan ändå inte låta bli att skratta lite*

• miffolina

Haha, att få en gris är som att få värsta grillfesten!!! Mums!

Fölåt, min nattsvarta humor, mena inget illa (inte så mycket illa åtminstone :))

• Bröllopsplaner

Gonorre på bröllopsnatten typ

• jocelyn

*s*

Jag gör som mrs H; har en "presentlåda" med saker man fått och inte gillar. Jag klistrar etiketter på dem t.ex. "från mamma, julen 2000" så jag vet vem jag inte kan ge den till...Det här systemet fungerar utmärkt, man bara ger vidare prylarna åt ett annat håll.

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????