• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • förhoppningsis

Såg att det var någon som hotat att ge bort en trädgårdstomte i present, den kör jag med oxå fast jag hotar med förgyllda keruber som spelar harpa i ½-1 metersstorleken. Brukar oxå funka kanon.

I värsta presentlistan kan jag nog tänka mig massa saker men
    -tavlor med gråtande clowner odyl
    -hemslöjdsprylar i alla former å material
    -trasmattor (sambon hatar sånt)
    å allt som heter lakan, handdukar, dukar, servietter osv eftersom jag har mer än jag kan göra av med i hela mitt liv redan.
    (skojar inte, har kartongvis (6-8)som inte får plats i skåpen)

• Kat77

hahahaha
    "tavlor med gråtande clowner"
    Ja det måste jag hålla med om, det måste ändå vara det värsta man kan då...

• Zozo

Hmmm. min trâdgardstomte fick jag utan fôrvarning..

• förhoppningsis

oxå vanliga på 80 talet, eller teatermasker i gips/porslin målade halva svart och vitt och med en guldtår

• Kat77

förhoppningsis
    Jag minns dem och dem är så gräsligt fula att det är helt sjukt.. haha

• förhoppningsis

Jo tack, kommer ioxå ihåg dem, det var efter att jag pratade ofta om att man kunde få sånt i present som min blivande make insåg att önskelista är en bra sak

• Lill Mi

Kristallfigurer av alla sorter! Fult och smaklöst - och undanbedes å det bestämdaste!
    jag vet - det låter bortskämt - men detta är det som jag definitivt inte vill ha i min bokhylla!

• maka2b

Jag fick i födelsedagspresent ett år av en släkting: en konstgjord korv gjord i något konstigt hårt material, instuckna i korven fanns knivar med olika korvar som handtag... Hjälp!

• klotjohanna

Min mardröm är att vi ska få ett sånt där bröllopstroll....... sånt man fick när man tog studenten.... som stod med ett plakat.
    Uhh....jag ryser

• maka2b

Åhhh hjälp, nu blev jag rädd, menar du att det står nygift eller nåt på plaktet då??? Fruktansvärt...

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????