• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • meili

Wow... Det blev en mer perfekt dag än jag nånsin kunnat tro! Det blåste lite kallt - men... ÅH!

...och jag kan inte sluta titta på min hand! *haha*

• Fru Cinderella

meili
    Vad underbart kul, grattis!

• aprilbrud2007

070421, A:s babe
    070421, twentyfirst
    070421, MrsA

MASSOR MED LYCKA TILL NU! :) :) :)

Själv drar man på bröllopsresa i övermorgon! *skööönt* Ska bli spännande och se vad Thailand har att erbjuda! Ska bli så skönt att bara sola och bada i 2 veckor...

Vi hörs om några veckor! (för visst finns väl denna sida kvar eller?) Och massor med lycka till Er alla andra! Snart är vi alla vackra, stolta och lyckliga FRUAR *ler*

Kram kram!

• aprilbrud2007

meili

Visst kan man inte sluta stirra på sin hand! :) Man är ju bara så lyckligt kär i sin make...och ring!! ;)

Grattis grattis!

• twentyfirstofapril

Sådärja, nu är allt fixat, allt lämnat till festlokalen, kläderna är hemma, möhippad blev jag igår, snart slänger jag ut sambon så att jag o en väninna kan ha en tjejkväll. Frissan kl 9 imorgon, sen gäller det kl 14.00!

• aprilbrud2007

Åh twentyfirstofapril jag minns så väl känslan! Allt är fixat, förväntingarna och förhoppningarna är enorma och man vill bara vara i kyrkan och gifta sig!! ;)

Lycka till! *spark i baken*

Usch nu fick jag dessutom lite resfeber på köpet... Mycket med det jordiska ;)

• guldplutt

lycka till, twentyfirstofapril! förstår att du är spänd! själv börjar jag också bli lite spänd, en vecka kvar imorgon....
    vi åker på torsdag, och det mesta är klart nu. ska hämta klänningen imorgon efter de sista justeringarna.

• Lillan72

Lycka till allihopa idag!!! Jag avundas er vad ni har framför er, bara NJUT!!!!!

• 2007-03-24

Ja, lycka till idag alla ni som gifter er

Lilan72, så du har hittat hit denna "förmiddag" (det känns som det när man varit vaken med barnen sen före sex )
    Idag har vi varit gifta i 4 veckor. Ska ni fira det??

• Lillan72

2007-03-24
    Var tvungen att utfodra och klä på barnen så jag la ifrån mig BT en stund. Är du kvar?? Nej, idag blir det nog inget firande. Maken (fortfarande lika kul att säga "min man" ) måste jobba hela helgen så det blir nog en lugn lördag idag. Ska ni fira??

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2