• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • 2007-03-24

Grattis till er som gift er sen jag var här sist
    Twentyfirstofapril,
    Kikade på era bilder - Jättefina
    Vi väntar fortfarande på våra bilder från fotografen men de kommer väl..
    Nu är det fem veckor sen vi gifte oss och livet har "återgått" till det vanliga.. Det känns superbra att vara gift men konstigt att byta namn. Mitt nya körkort har kommit och jag ser inte riktigt klok ut Men jag är ju så gammal att jag inte behöver visa leg längre på krogen och de i flesta butiker använder man ju kod så förhoppningsvis behöver jag inte visa det så ofta (men ska nog fixa ett nytt..)

Om 2½ vecka åker vi till ROM, tjo-hoo!! Hoppas magsjukan vi just nu delar här hemma då är över.. Usch väntar på min tur.

_Cinderella_
    Stort lycka till imorgon!!

• twentyfirstofapril

_Cinderella_

Imorgon är det dags för din dag "Askungen"!!! Det kommer att bli underbart. Lycka till och grattis!!

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Japp i morgon är det min dag

Tack!!

• Saltakatten

Lycka till allihopa som ska gifta er imorgon

Ni kommer att få en fantastisk dag

• Fru Cinderella

... och nu är lösnaglarna på också.. svårt o skriva, men fint är det

• twentyfirstofapril

Suck, jag har lite post-bröllops-depression.... Tycker dagen gick så himla snabbt o jag ville så gärna vara kvar o njuta en stund till. Tittade på min halvvissna bukett igår kväll o blev lite tårögd samtidigt som American Pie-the wedding var på tv. Suck... Men jag har fotona o minnena att njuta av...och så maken förstås!

• Lillan72

Twentyfirstofapril

Jag vet precis hur du känner. Jag var nog deppig i över två veckor. Man har ju lagt ner så mkt tid och energi på ngt som var helt underbart fast det tog slut så fort. Jag börjar få lite perspektiv på det hela nu och håller på och fixar med alla foton och det är då man blir glad igen för vilken dag det var!!!

• Saltakatten

Känner också igen mig. Det blir lite tomt efteråt men det går över sen. Man får som sagt lite perspektiv och nu minns jag det som en fantastisk dag även om jag fortfarande tycker att den gick lite väl fort

Jag och min man var hos mina föräldrar helgen efter vårt bröllop och då såg vi att det var bröllop i kyrkan som ligger nära mina föräldrars hus. Då kände vi båda två, "Åhh, om vi ändå fick göra det igen". Det var ju så kul att ha en sån stor fest och allt.

• påsk

Känner också igen mig i att det känns lite tomt ibland, var riktigt deppig ett tag efter bröllopet. Men när man får se fotona går det över lite + att man får lite perspektiv på det efter ett tag.

Idag (förhoppningsvis) kommer fotona från fotografen - är himla nyfiken på att se hur de blev! Jag tror att de är fina, för jag har fått se några redan.

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2