• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • meili

Snaaart är det dags! Min mage är FULL av fjärilar!

• 2007-03-24

Tänk att det bara är 3 veckor sen jag var så här nära mitt bröllop
    Känns faktiskt som det var mycket längre sedan.. Det är så roligt att läsa om er som har erat kvar, samtidigt som jag är nöjd med att vi nu är gifta och stressen är över! Det var så oroligt innan om allt skulle klaffa och alla skulle vara friska (Det var ju värsta influensa- och magsjuke-tider runt om oss innan ) Men hela familjen var frisk och bara en av gästerna var "drabbad"
    Nu har vi vardag igen, med jobb, dagis och snoriga barn. Men på något sätt är det lite annorlunda, lite bättre, och jag har ju 2 nya ringar som glittrar och glänser! Sen åker vi till Rom om några veckor, 3 dagar ensamma.. Så mysigt.
    Lycka till alla som har er dag framför er!!!

• Fru Cinderella

meili

Fjärilar?! Min har elefanter

• Lillan72

2007-03-24
    Jag håller med dig om att det är jättekul att läsa om er som har allt framför er. Det är fortfarande kul att se vad alla planerar trots att man har allt bakom sig. Jag måste dock erkänna att jag sörjer patetiskt nog lite grann forfarande att det är över...men det börjar kännas bättre. Har fått bilderna från fotografen och det var SÅÅ kul att gå igenom de. Det är faktiskt sant att den dagen är man så fin!
    Lycka till alla brudar i helgen!!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Missade att ni skulle till Rom. Låter helt underbart!! Har ni varit där förut? Om inte så kan jag bara säga att det finns så mkt fint att titta på. Vi skulle gärna åka tillbaka dit för att uppleva att en gång till.

• Lillan72

Ni som redan har gift er, vad ska ni göra med era klänningar??? Kan inte själv bestämma mig för om jag ska försöka sälja den eller behålla den, men var ska den i så fall få plats?? Tvivlar starkt på att min dotter vill använda den om 20 år...

• 2007-03-24

Lillan72,
    Jag har precis svarat på en annons där någon sökte en likadan klänning som min, samma storlek Både vill och inte vill att hon ska höra av sig.. Men vad ska jag ha den till.. Kommer ju bara bli hängande i källaren. Om jag kan få lite pengar för den kan jag ju köpa något mer användbart, och den är ju absolut snyggare på alla foton än på en galge, så minnena har man ju i allafall

• Fru Cinderella

Jag har visserligen inte gift mig än, men vet att jag kommer spara mina v några anledningar.

1. Jag köpte medvetet en billig klänning som inte är värd så mycket i andrahandsvärde
    2. Kul att kunna titta tillbaka på, tänk att jag kunde komma i den där.. visa upp för barnen barnbarnen m.m.. tror dock inte de vill ha den.. det hoppas jag faktiskt att de inte vill.
    3. Jag är en ekorre som inte ens kan kansta strumpor med hål i

• Lillan72

2007-03-24
    Hoppas att du får den såld..eller...är ju inne på samma bana som dig. Ska kanske försöka få min såld.

Cinderella
    När jag läser ditt svar så vill jag spara min klänning också, men min var så dyr och när jag köpte den så försökte jag intala mig själv "att jag ska ju sälja den så då får jag ju lite pengar tillbaka". Nej, usch va svårt det är!!

• twentyfirstofapril

Jag hyr min klänning, känns helt ok att inte behålla den. Men hade jag köpt den istället hade jag nog sålt den ändå.

Idag ska vi på vigselsamtal. Har sett fram emot det jättemycket.Blir lite xtra kul då vi känner prästen och dessutom har hon med sig make som oxå är vän till oss, han läser till präst så detta blir hans första vigselsamtal, så han ska vara med o lära sig.

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2