Mars/April brudar!!! 2
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Grattis saltakatten!!!
Tack!
Vi skrev lite "ordningsregler" i festprogrammet och sen la vi till att festen aldrig blir roligare än vad man själv gör den till
Hade mardrömmar innan om hur folk hade tråkigt och vantrivdes men alla verkade nöjda efter festenså jag tror att jag oroade mig i onödan.
Sen finns det folk som aldrig blir nöjda oavsett vad man gör, om man inte gör det på deras urtrista sätt
Jag är också här
Inte fullt så nygift som saltakatten, men nästan..
Ja, dagen tog slut så fort.. men jag kände ändå att vi var nöjda när kvällen kom.
Jag har ju inga direkta "party-tips" eftersom vi inte hade dans osv..
Men jag är ganska nöjd med vår bordsplacering som fungerade väldigt bra. Hade blandat släkt och vänner, men ändå satt par i närheten av varandra så ingen kände sig "ensam". Vi hade ju buffé så det blev aldrig helt stilla utan folk rörde på sig. Våra barn hjälpte till genom att vara glada och glatt flytta runt mellan mostrar och fastrar Jag tror dom bara åt jordgubbar och vindruvor till middag..
Sen var talen så bra.. dom var korta, roliga och personliga + att mina mostrar gjort en underbar sång som var sååå kul!!
Sen har jag ett tips till, det man styr helt själv över.. och det är att bestämma sig för att INGET ska få störa denna dag Låt alla små saker som inte flyter som planerat bara passera utan att irritera
Det mesta kan man i allafall skratta åt efteråt!!
(I mitt fall missade m2b att titta på mig när vi började läsa våra löften. Var helt koncentrerad på prästen
Sen tappade jag en sked med balsamvinäger från buffén över min kjol Men jag fick hjälp i köket så det syntes bara lite) Men jag hade ju bestämt innan att bara le vad som än hände och det fungerade faktiskt!!
2007-03-24:
Grattis till ditt bröllop oxå! Vi ska ju inte heller ha dans, kul att se att fler inte har det! Vi ska sjunga lite o ha lite musik på i bakgrunden, så skulle det bli tyst så hörs den iaf
Uppdaterar lite!
Har gift sig:
070302, marica83, solna
070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
070303, Marskatt, Frösön
070303, anNea, Stockholm
070303, TomKat, Eskilstuna
070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
070310, norpan79, Skåne
070317, Mrs. 170307, Karlstad (fd NuÄrDetDags)
070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
070324, 07-03-24
070325, Jädissen,göteborg
070331, Luscinia, Stockholm (sista mars-bruden!)
070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
Dessa står på tur!
070421, A:s babe, Stockholm
070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
070421, MrsA, Malmö
070428, Cinderella, Vikingstad
070428, Bettina
070428, guldplutt
070428, Morgansbrud
Jag gifte mig den 10 mars och det var UNDERBART! Jag säger som alla andra, ta det lugnt och försök njuta av dagen. Vi hade ett väldigt litet bröllop så jag kände att jag kunde slappna av och bara njuta av allt, det var fantastiskt!!
Bara 19 dagar kvar nu *myser*
11 dagar kvar nu *myser oxå *
Grattis till alla nygifta!! Håller med alla andra att det bara är att släppa taget för allt löser sig. Själv spillde jag chokladtårta på min underbara klänning, men fick hjälp av vår proffsiga personal på Stallmästaregården och alla fläckar försvann .
Tänkte också passa på och tipsa om att öva att gå i klänningen innan bröllopet! Min klänning hade en enorm underklänning och tjejen i affären sa att klänningen inte behövde läggas upp och när man var i affären så gick man ju inte särskilt mkt med klänningen. När jag går i kyrkogången så var jag nära att snubbla på klänningen och underkjolen flera gånger...så den var lite för lång. Det var bara att le och sen ta stora graciösa kliv så märkte tack o lov ingen !!
nä men en ny tråd!
*yrvaken*
jag var med i början av den förra, så jag kan ju göra ett nytt försök nu tänkte jag =)
11 dagar kvar här också. har precis beställt tårta. *jippi*