• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • Morgans brud!

ja nu är man en fru wallén-vilken underbar dag vi hade nhelt fantastisk så hade jag aldrig kunnat föreställa mig den.men nu saqknar man det-det gick över för fort-man tänker hela tide3n-jaha vad händer nu då-vad skall vi göra nu?!

• Lillan72

Morgans brud!

Grattis fru Wallén till giftermålet!!!

• A:s wife

Åh vilka fina bilder allihopa! och GRATTIS till ni som hunnit gifta er under tiden jag varit borta! =)
    Vi har precis kommit hem från vår bröllopsresa nu, det var UNDERBART att få komma iväg och vila upp sej efter all stress efter bröllopet. längtar tills vi får bilder från våra fotografer =)

• Fru Cinderella

A:s babe
    Vad skönt det låter att ha vart iväg på Bröllopsresa.. vi satsar på att komma iväg i början av juni

• A:s wife

ja det var verkligen toippen. men nu har vi varit vakna i drygtr 30 timmar så jag ska försöka sova lite snart tror jag... återkommer en annan dag, ville bara kolla läget här på torget =)

hoppas att ni kommer iväg i juni!det är nog skönt att ha det hyfsat nära bröllopet, så det verkligen känns som en bröllopsresa och inte bara en resa =)

• Fru Cinderella

A:s wife
    Ja ta o sussa lite du :)

Jo, vi har aldrig rest tillsammans heller över huvud taget.. ska bli kul faktiskt

• Lillan72

Jaha, då var vi gifta allihopa som varit med i den här tråden . Här är listan:

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070317, Mrs. 170307, Karlstad (fd NuÄrDetDags)
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325, Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070414, aprilbrud2007
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, guldplutt
    070428, Morgansbrud

Några är vi väl som fortfarande hänger här på BT?? Själv har jag svårt att släppa taget och går in och kollar var och varannan dag fastän det är flera veckor sen man gifte sig . Hur har det gått med alla praktikaliter för er, pass, körkort etc? Själv har jag svårt att komma ihåg att säga rätt efternamn plus att jag måste träna mer på namnunderskriften....den ser för taskig ut just nu...

• twentyfirstofapril

Jo, jag är kvar! Svårt att slita mig. Sitter just nu o skriver tackkorten, de var klara för avhämtning igår. Suck, redan 2 veckor som gift.. Tiden går galet snabbt! Det var ju en sån underbar dag!

Har inte fått nytt personbevis ännu, men det bör dyka upp snart. Namnunderskriften har jag dock övat på För typ ett år sedan minst..

• Fru Cinderella

Jo efternamnet är lite svårt att minnas, men det kommer nog. Alla våra vänner älskar att kalla oss herr och fru Reneby, så det är våra nya smeknamn Lite sköj faktiskt *skrattar*

Ska ta o beställa nytt pass nu på måndag och sätta i gång med leg o allt sånt..

O sen är det dags för tackkorten och boka bröllopsresa

• Lillan72

Jag håller på och pillar med våra tackkort. Vår fotograf gjorde ett sånt fint fotomontage (tror det heter så..) med flera bilder av oss på ett fotot och det funderar jag på att ha som framsida och sen ett kort på bara oss två på insidan av tackkortet. Kan bara inte bestämma mig och det blir "för mycket"..världsliga problem jag vet.. .. Hur ska era tackkort se ut??

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2