• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • Fru Cinderella

Vi har inte bestämt vilken bild det blir än, men vi har några favoriter. Ska sen ha ett vanligt tackkort med rund ruta och sen skriva en personlig hälsning till alla.

Dessutom skickar vi med en CD-skiva med alla bilder på från bröllopet

• Lillan72

Jag skickade ut en påskhälsning till alla och inkluderade en CD och bad alla att ladda ner sina kort och skicka tillbaka till mig. Fick en hel del CD skivor tillbaka så nu håller jag på och fibblar med en hemsida där jag ska lägga upp bilderna som jag har fått.

• Fru Cinderella

Jo vi har fått en hel del skickade till oss via mail.. är kul. Väntar nu bara på fotogfrafens bilder (Som vi komiskt nog sprang på på ikea i går ) och på det som gästerna filmade, bland annat vigseln och skoleken, ska bli kul att få se

• Morgans brud!

en vecka har gått-tiden går för fort-hela tiden tänker man-jaha vad skall hända nu då-livet har liksom återgått till det normala eller vad man skall säga-men dagen då vi gifte oss gick för fort jag önskar att det fortfarande var den 28/4.07-för det var en helt underbar och lycklig dag.tror att det är fler som känner som jag eller-liksom att något saknas-sjäkva beger vi oss in i bebisverkstaden och skall få ihop ett litet syskon till Melwin så nu är det det man har att stå i eller vad man skall säga

• twentyfirstofapril

Idag svängde syrran o hennes kille förbi o lämnade en skiva med 170 bilder från bröllopet! Gissa om det var välkommet så här två veckor efter om man längtar tillbaka! Så roligt att se tillbaka!

• guldplutt

Vi är nyss hemkomna från vår vecka i ROm och vårt bröllop där förra lördagen. LÄngtar också enormt mycket tillbaka, vi hade det helt fantastiskt! Tyvärr stannade vår fotograf kvar för ytterligare en veckas semester, så det dröjer lite innan vi får se bilderna... *grrr*

• A:s wife

ja vad mn längtar efter att få se bilderna nu! Vi sa åt våra fotografer att inte ha bråttom med bilderna eftersom vi skulle åka iväg med en gång, men nu när man varit hemma några dagar längtar man efter att få se bilderna!

• Fru Cinderella

Vi ska ta o försöka boka bröllopsresa här i dagarna, men vi är så rådvilla om vart.. vill ha något romantiskt, med all-inclusive och kanske runt en 15.000kr för två personer.. är inne på

Kroatien
    Turkiet
    Bulgarien
    Malta
    Cypern

Ja har ni några tips?

• A:s wife

jag har hört (och har erfarenhet av) att det finns bra all inclusive i turkiet. när vi var där var det inte jätterolig mat (men bra i övrigt), men en kompis föräldrar åker år efter år till ett all inclusive i Side och är jättenöjda med allt!
    övriga länder har jag ingen erfarenhet av alls, tyvärr. har dock hört att kroatien ska vara fint och bulgarien kan vara "instängt" med murar runt hotellen etc.

• twentyfirstofapril

Jag har hört en del negativt om Bulgarien från många på jobbet som varit där. Utav de resemålen du räknat upp hade jag valt Cypern. Mitt personliga val för de pengarna hade blivit Mallorca.

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2