Mars/April brudar!!! 2
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Uppdatering!
070302, marica83, solna
070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
070303, Marskatt, Frösön
070303, anNea, Stockholm
070303, TomKat, Eskilstuna
070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
070310, norpan79, Skåne
070317, Mrs. 170307, Karlstad (fd NuÄrDetDags)
070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
070324, 07-03-24
070325, Jädissen,göteborg
070331, Luscinia, Stockholm (sista mars-bruden!)
070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
070414, aprilbrud2007
070421, A:s babe, Stockholm
070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
070421, MrsA, Malmö
Vi står på tur!
070428, Cinderella, Vikingstad
070428, Bettina
070428, guldplutt
070428, Morgansbrud
Hur känns det nu _Cinderella_ när det närmar sig? Spännande va?
twentyfirstofapril
Jo verkligen spännande, men känner mig fortfarande inte helt reko och nu måste jag ut o göra saker :(
Har fortfarande is i magen och tänker inte panika över att jag är sjuk, det är BARA onsdag än så länge, bara onsdag!
Då var det inte så många kvar i den här tråden som ska gifta sig, bara 4 st. Och vår TS ska ju äntligen gifta sig och vi får hoppas att hon hinner krya på sig. Cindrella, jag håller tummarna!! Hur mår ni andra stadgade fruar i vårsolen? Själv mår jag bara fin fint och håller på och pillar med tackkorten plus att jag försöker lägga upp bröllopsbilder på nätet så att släkt och vänner kan se alla foton. Va ska ni göra för tackkort??
Jag kan faktiskt säga att jag är frisk nu Yeaj, tror aldrig jag vart så lättad över det i hela mitt liv!!
Som tackkort har vi tänkt att köpa enkla dubbelvikta kort och sen ha ett foto i mitten sen i skriva något personligt tack till alla..
Plus skicka med en CD-skiva med bilder på från bröllopet..
Väldigt fina bilder twentyfirst!
Vad skönt Cinderella, att du är frisk! Börjar du bli nervös? Du kommer att ha en helt underbar dag. Och alla ni andra också så klart!
Vi väntar på tackkorten. Vi har fått några förslag så vi funderar på vilket vi ska välja. Jättesvårt. Har inte bestämt hur tackkorten ska se ut heller. Det enda jag vet är att vi vill skriva en personlig hälsning och tack.
Saltakatten
Nu börjar jag bli nervös ja.. usch.. har fått lite extra problem med festprogrammen, inte så lätt att sätta ihop dem som jag trodde..
_Cinderella_: Jag vill bara önska dig och din blivande lycka till inför imorgon. Ta det lugnt och njut av hela dagen!!! Ni kommer att få det UNDERBART!!
Randis
Tack så mycket!
Cinderella
Lycka till imorgon!!!!