Otrohet är det värsta man kan utsätta sin partner för, och jag skulle aldrig förlåta otrohet. Jag kan inte förstå hur man kan förlåta otorhet heller, själv skulle jag aldrig utsätta den jag älskar för ett sådant svek. Man ska avsluta det man har innan man ger sig in i ett annat förhållande.
Det svaret hade ni fått av mig om någon frågat mig innan jag själv var otrogen.
Jag har varit väldigt kategorisk och oförstående i den frågan. Tills jag själv "råkade" vara otrogen.
Mitt högmod och min tilltro till min egen rättskaffenshet var nog det som gjorde att jag inte bromsade i tid. För jag skulle minsann ALDRIG vara otrogen.
jag hade väldigt svårt en efteråt att sammankoppla det med mig själv.
Jag var svag, behövde bekräftelse (inte jag älskar dig hur du än är-utan du är så het att jag vill ha dig, typ) hela min värld höll på att rämna och så var det en som såg MIG. så kändes det och jag föll som en fura.
Jag kan inte ens säga att jag ångrar det, jag ångrar att jag svek men det blev i alla fall en vändpunkt till något bättre.
Jag kommer aldrig att säga att jag aldrig kommer att vara otrogen igen, men sannolikheten är mindre för nu vet jag att även jag kan rubbas.