Januari 2008
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Vi har fått en offert med boende för våra gäster och festlokal, allt i ett! Festlokalen är super med möjlighet att fixa mat och dryck själva, precis som vi ville. Priset för gästerna vill vi få ner lite.
Det var helt ok, men när min m2b gick in och prel.bokade ett rum fick han det billigare än det "specialpris" våra gäster hade fått... Vi vill ju inte att våra gäster ska tro att de betalar mer för att vi ska ha festen där. Lite tokigt! Har inte fått svar än så vi får se hur det går. Blir det ett bra svar lägger jag ut fler bilder på min sida. Hoppas!
Grattis till dina 6 kg... Verkligen bra jobbat!
c_t, såg den här buketten när jag surfade runt. Tänkte på dig och färgen svart...läckert! Just strassen på handhållaren är kanske inte det finaste men rosorna och bladen var läckra...
www.bellarugosa.com/winter.htm
Gå in på bild nummer 3...
Tjejer kolla samma länk och bild 8, läckert på ett vinterbröllop...
Vad gullig du är! Jag föll för den med fjädrarna! Ska skicka den till min florist.
Vad ska ni ha för uppsättning av håret?
Den med fjädrarna var supersnygg...hm! Frisyr...har kort hår som jag försöker spara. Har en bild i huvudet med romantik och lockar men börjar inse att det är nog inte jag... Kill your darlings, heter det visst på engelska!
Jag är en busig kvinna med spretigt-busigt hår...kanske ska satsa på det, men jag vill ha en liten tiara... Det är svårt att hitta bra bilder på kort hår!
Du då? Hur ska du se ut i håret?
Jag tycker att det är superläckert med en tiara i kort hår! Ska leta efter lite länkar till dig.
Jag har långt mörkt hår och ska ha en snebena och en stor knut i nacken med slöjan under.
Åh, det låter riktigt klassiskt och fint! Så skulle jag vilja se ut...
Men, men det gäller väl att just hitta sin stil. Det som är en själv. Har varit på en del bröllop där bruden är så stylad att man knappt känner igen henne.
Snällt av dig att kolla länkar! Behöver lite inspiration för att våga satsa på min korta frisyr och slänga bort flickdrömmar om romantiska uppsättningar...
Gotland: Kul att ni hittat en lokal. Men det låter lite märkligt att "specialpriset" inte var så speciellt trots allt. Då går det säkert att pressa ytterligare!
Vilka fina buketter föresten, ska spara länken för framtida behov...
c_t: Jag har långt hår så jag kommer nog att köra någon variant med "Romantiska lockar" Uppsatt fram men löst hängande bak. Sen funderar jag på om man ska ha en tiara eller kanske blommor/stenar/pärlor i håret. Vill inte ha slöja men ändå någon slags extra utsmyckning.