Januari 2008
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Hej sötnosar!!
*springer in i tråden*
Nu har planeringslusten kommit tillbaka och vi har bytt färgtema *s*
Hur går det för er tjejer?
Härligt c_t ! Min lust har också kommit tillbaka och jag funderar lite på att, inte helt ändra färgtema men kanske justera det lite...
Vad blir det för tema nu då?
Nu är vi jätteinne på svart helt plötsligt, ja på dukningen och tärnornas/marsalkarnas kläder.
Tur att internet finns, dukningen var så oss!
Sen spanar vi kläder till min m2b också så det känns bra, samt hittat mina ringar.
Däremot hörde vi att dom ska bygga någon jättescen ute på djurgårn så jag måste ringa och kolla att Rosendals inte ser ut som en byggarbetsplats när vi kommer dit.
Vilken surprise om festen får gå i byggtema...
Svart är så häftigt! Hade vi inte haft Visby med rosor och ruiner så hade svart varit ett läckert alternativ, men nu blir det grått/silver, och creme-rosa som gäller men jag är ju sugen på brunt.... Vi får se!
Hehehe eller hur!
Brunt är också skitsnyggt! Jag blir alldeles förvirrad när det gäller färgtema, det är galet svårt att bestämma sig!
Däremot så kommer jag inte att matcha brudbuketten med färgerna.
Kan bli svårt med brudbukett och svart... Visst är det snyggt med brunt, men grått är ju mer Visby...tja, vi får se!
Väntar på svar på en offert för hotellrum till gästerna och festlokal. Spännande, skulle vara skönt att få det klart.
Val av färgtema ligger ganska lågt ner på min prioteringslista. Vet inte ens om vi kommer ha något (möligen vitt och silver då inbjudningskorten kommer gå i dessa färger). Skjuter upp detta beslut några månader.
Jag tror att jag ligger minst 1-2 månader efter er med planeringen, men med hjälp av denna tråd kan jag förhoppninsvis lära av er och se vad jag bör ta tag i härnäst (typ färgtema alltså?)!
Gotland-08: bra val att åka till Sydafrika. Jag har varit där på semester (Kapstaden) och det är ett helt fanastiskt ställe! Vi kommer åka till Asien i 3 veckor.
Verkar som alla bokat kyrka och festlokal. Har alla bestämt sig för vilken brudklänning ni ska ha? Vore roligt att höra vad ni ska ha för "stil" med tanke på att det är mitt i vintern och kan bli lite kallt.
Håller på att titta på namnbyte och pass och sådant... det känns som en riktigt snårig djungel... *förvirrad* ;)
Jag håller som bäst på att leta efter klänning men hittar ingen som jag skulle vilja ha... tror jag blivit "klänningsblind" eller något sådant, för innan jag började leta, såg jag måååånga jag skulle vilja ha... hm...
Jag tycker att spara är det svåraste
Bröllopsresan är inte helt lätt den heller. Vi vill åka överallt
c_t
Vi vill också åka överallt... men det lutar mot Mexico... min far rynkade dock på näsan och undrade varför vi ville åka dit... smaken är som baken... ;)