Januari 2008
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.
Hallå, hallå! Denna tråden har nog varit lite seg men det går säkert att liva upp! Själv har jag varit mest aktiv i en annan tråd med jan-feb 08 brudar. Men den är stängd nu så man kan ju lika gärna fortsätta i denna som att starta en ny tråd!
Var är ni andra från den tråden föresten; Gotland-08, _golden_ , c_t, Mengan och Esmie t.ex.? Är nyfiken på hur det går för er med...
Själva var vi hos sväföräldrarna över påsk och de började fråga en massa om bröllopet och hur vi ville ha det. De var inne på att boka hotell redan nu... Hehe, roligt att de är så engagerade! De ser fram emot bröllopet jättemycket! Jag med förstås
Hej på er!
Vi gifter oss (också) den 26 januari, i Göteborg!
Kul nu kansle det kan bli lite darg här
OK, kanske vi ska göra en liten lista (fyll på efter mitt namn!):
Addiz, 26 januari, Göteborg
Datum 26 januari -08 här också, i Stockholm!
Hej på er, Gotland -08 här! Vi har bestämt oss för den 2/2 2008.
Planeringen har legat lite på is efter en intensiv jobbarperiod, måste man jobba? Men snart närmar sig sommarlov och en hel massa tid till att fixa och trixa och vara på BT .
Hänger gärna på den här tråden om det är ok? eftersom vår jan-feb är stängd. Kul att få surra om bröllopet igen
Ni som gifter er i januari;
-vart har ni tänkt åka på bröllopsresa?!
Bröllopsresan har vi ännu inte bestämt..Jag undrar vart man kan åka där det är varmt... Har ni tips?
Ah! Skoj att fler hittade hit, hoppas denna tråden håller igång mer nu.
Gör en liten lista med våra datum så länge:
T och U: 5 jan
Lillgrisen: 12 jan
Malin46: 19 jan
Qozze: 26 jan
Addiz: 26 jan
~vinterbrud~: 26 jan
CmD: 2 feb
Offis: 2 feb
Gotland-08: 2 feb
Kul och se dig igen Gotland. Har själv inte varit inne på BT på ett tag men fick lite nya krafter igen efter påsk med besök hos svärisarna (visade dem lite bilder från festlokalen)!
vinterbrud: Vi gifter oss i Åre så vi kommer att kombinera en skidsemester som "bröllopsresa". Hela bröllopet i sig blir ju egentligen en resa så vi drar bara ut på det lite längre. Har hört från släkt som kommer att de också vill kominera med lite skidsemester när de ändå åker upp. Kul!
Kul att se dig också Qozze! Jag har också tagit det lite lugnt med BT, men nu börjar det surra i fingrarna igen
Vinterbrud: Vi tänker åka till Sydafrika men har inte bestämt oss för om vi ska åka i direkt anslutning till bröllopet eller vänta ett par veckor...
Vi gifter oss i Visby och de flesta, inklusive oss själva, kommer från Stockholm så det blir som en egen liten resa. Vi får se hur det blir! Vart funderar ni på att åka?