• Mrsfrida

Peter Cosmo?

Hejsan alla! =)
    Jag har en planerad operation nu den 17:e april hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona. Man snokar ju runt på nätets alla sidor och möts av både positiva och negativa kommentarer om Peter. Jag tänkte höra mig lite för hos er här inne, och se om någon har något att säga om honom? =) Och till er som har geléhallon, hur trivs ni med de? Är det ett mjukare implantat som känns lite mer naturligt? =) sååå tacksam för massa svar=)
    Mvh Frida

• Svar på tråden Peter Cosmo?
  • Mrsfrida

Pama_lija

Hejsan! hur har det gått för dig? Hur känns det? tror att jag missade dig i tisdags.. jag kom lite innan tio, då hade du åkt hem antar jag?
    Jag är jätteförvånad över operationen.. jag har inte haft ont alls. Konstigt, trodde först att det var ngt fel pga det :P Men antar att jag ska skatta mig lycklig... Hade inte ont efter op, och natten sov jag mig igenom. vaknade dock vid 4, men för att kissa!
    Samma tur hemma, inte ont =)
    det som känns är BH:n som spänner... har blåmärken under hela brösten, men det får man väl stå ut med! ;)

Var det 1 månad man skulle ha BH:n?
    När har du ditt återbesök?

ahhh vad skönt att ha det gjort! =))

puss å kram på er

• Pezz

Mrs Frida!
    Hur känns storleken? Du hade 400 inte sant? Gud va skönt att allt gått bra! Den 7 maj e det min tur!! NERVÖS...

• 3barnsmamma

Hej

Hur pass ont har ni haft efter operation? Hur rörlig har ni varit?
    Hört att man har mkt mindre ont å det läker snabbare om man lägger framför än bakom muskeln.

• Pama_lija

MrsFrida jag åkte 8.15 på morgonen. Jag har återbesök på onsdag.. ¤ veckor ska man ha den bh:n..

Nu har jag levt 5 dgr med mina nya boobs
    Jag har inte haft direkt ont i brösten mer som grym träningsvärk i bröstkorgen och i armhålorna. Imorgon tror jag att jag kan gå helt utan värktabletter. Brösten är mjuka och fina... Längst in mot kroppen är det fortfarande lite hårda men annars guppar dom fint när jag rör på mig
    Är redan skittrött på min bygelbh och spännbandet.. Redan i onsdags hade jag skavsår av bh:n..
    Hoppas dessa 4 veckorna går fort nu så att jag kan få köpa lite nya underkläder!
    Känner mig nästan gravid om magen (har inte op den) Tror att den är lite seg efter narkos och 3000 värktabletter

En sak är säkert, tröjor sitter väldigt mycket bättre nu

• Pama_lija

MrsFrida när ska du på återbesök?

3barnsmamma. Det är bara de första dagarna det är lite jobbigt.. Fördelen med unde rmsuklen är helt klart att du har dina muskler som "bh" Som jag har förstått det så både känns och ser det mer naturligt ut med implantatet under musklen.

här hittar du bra info:
    www.plastikoperationer.net/broestfoerstoring-broestoperation.html

En annan bra sida är qvinna.info

• Pama_lija

Nu är besiktningen gjord, allt ser bra ut, så pass att jag bara behöver ha bh:n och karborrbandet i 3 veckor totalt iställer för 4
    Hur går det för dig MrsFrida?

• Mrsfrida

Sådäääär nu e jag tillbaka på jobb! har inte haft internet innan =)

Pama_lija:
    Hur går det för dig? =)
    Jag var på slutbesiktningen i morse.. Såg jättebra ut, så nu ska jag bara massera, och ha bandet ett par veckor till. De har "lagt" sig fint, men ska ha bandet ytterligare ett par veckor =)
    nu e jag på jobb... Förutom de som vet, så har ingen kolalt extra eller sagt ngt. Jätteskönt!!

Pezz:
    Storleken känns jättebra, jag var såå nojjig för att det skulle bli för stort, men det blev det absolut inte.. känner nu efter att jag nästan skulle lagt in 450, som peter först rekomenderade. Meeen, jag är som sagt jättenöjd. =))

3barnsmamma:
    Det är nog väldigt individuellt. Jag har lagt bakom, men har inte alls haft ont, tvärtom så trodde jag något var fel eftersom det just inte gjorde ont. Sen vet jag inte hur det är med muskeln, jag tränar ju mycket, och kanske har dte med det att göra!? =)

Kram frida

• Pezz

Mrs Frida!
    Va skönt att allt gått bra! Om en vecka o några dar e det min tur!!!! Ha ha! Härligt!! Känns lugnande det med storleken!

• Pama_lija

MrsFrida jag tänkte också på det där med träning. Jag tränade 3-5 ggr per vecka ett par månader innan op, jag har inte haft ett spår ont i brösten, bröstkorgen hade jag ett tryck över och armhålorna har jag kännt av annars har det varit lugnt. Jag hade hört värsta skräckhistorierna innan så jag blev positivt överraskad..

Om 1 vecka och 2 dgr åker denna bh:n åt skogen

Pezz lycka till på op!

Svar på tråden Peter Cosmo?