• Mrsfrida

Peter Cosmo?

Hejsan alla! =)
    Jag har en planerad operation nu den 17:e april hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona. Man snokar ju runt på nätets alla sidor och möts av både positiva och negativa kommentarer om Peter. Jag tänkte höra mig lite för hos er här inne, och se om någon har något att säga om honom? =) Och till er som har geléhallon, hur trivs ni med de? Är det ett mjukare implantat som känns lite mer naturligt? =) sååå tacksam för massa svar=)
    Mvh Frida

• Svar på tråden Peter Cosmo?
  • Pama_lija

Inte så nervös faktiskt, önskar att det var imorgon. Har velat detta ända sen jag insåg att det inte skulle bli mer i 16 (är 28)

Rå ris ska det vara.

• Pama_lija

28 är jag, blev fel igen...

• Neds

Hej hej,

Jag ska operera mig nu på lördag o e riktigt nervös nu! Ska fixa det på Nackakliniken i Sthlm, någon som har erfarenheter därifrån?

Har ni några tips om hur jag bör sköta om mig efetr operationen? Är jätterädd för smärtan :(

• Pama_lija

Neds hur du ska sköta om dig efter ska du veta av kliniken innan du åker. Det finns en dek tips på qvinna.info med.

Lycka till!

• Miss Me

Jag är 160 lång väger 50 kg. Hon rekommenderade 300 cc till mig, gelehallon, bakom bröstmuskeln. Jag har idag A kupa och vill ha lagom C kupa. Vet ngn hur 300 cc resulterar sig? Låter det lagom? jag vill inte ha för stora så att folk märker.

Ni som har gelehallon, hur känns dem? har ni fått några komplikationer?
    Sköterskan skrämde ihjäl mig när hon talade om kapselbildning.

Vore tacksam för svar....väntar

KRam så länge!!!

• Neds

Tack för svaret Pama lilja!!

Känns riktigt pirrigt nu... Ska lägga in 300 cc, toppiga gelehallon.. Väger 54 kg o e 1,64 lång.. Tror ni det blir lagom?

• Miss Me

hej NEDS!!!
    Det kommer gå så bra så... håller tummarna!

• Neds

Tjena miss me,

Tack för ditt stöd!

Är helt säker på att d kommer gå bra för dig med o att du blir helt nöjd!

Sitter just nu med rispåsar i bhn o försöker o få det att se naturligt ut.. men måste erkänna att det är svårt med rispåsar haha

• Pama_lija

Hur går det tjejer? Springer ni runt med ristuttar
    Jag tycker att det är ett rätt bra sätt att kolla ändå.. Tänkte stoppa mina rispåsar i fickan och gå och prova lite BH.. Kul att se vilken storlek det blir och så.. Bara ingen öppnar provrumsdörren så

• Neds

Ha´ha.. ja rispåsarna funkade helt ok, med kläder på.. Utan kläder så ser det bara konstigt ut :) plus att det är svårt att få en naturlig form.. Själv är man jättenervös, imorgon smäller det!!

Svar på tråden Peter Cosmo?