• Mrsfrida

Peter Cosmo?

Hejsan alla! =)
    Jag har en planerad operation nu den 17:e april hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona. Man snokar ju runt på nätets alla sidor och möts av både positiva och negativa kommentarer om Peter. Jag tänkte höra mig lite för hos er här inne, och se om någon har något att säga om honom? =) Och till er som har geléhallon, hur trivs ni med de? Är det ett mjukare implantat som känns lite mer naturligt? =) sååå tacksam för massa svar=)
    Mvh Frida

• Svar på tråden Peter Cosmo?
  • Pama_lija

Lycka till Neds, änskar att det var min tur imorgon! Jag blev en erbjuden en tid om 3 veckor men kan inte då så jag har nu 37 dgr kvar, men vem räknar

• Neds

Precis, vem räknar :)...
    Var ska Du göra? Hur mkt ska du lägga in o vilken typ av inlägg?

• Pama_lija

Jag ska göra det hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona.
    Jag kommer att lägga in 325 cc, gelehallon (runda) mellanprofil. Har inte särskilt mycket innan. Tror att det kommer at bli lagom..
    Om du nu sitter här så gå och lägg dig så att kroppen får vial innan morgondagne

Lycka till, lite avis är jag

• Neds

Tack! Snacka om att inte kunna sova inatt!! Jag ska lägga in gelehallon, 300 cc.. Toppiga.. Får man fråga hur lång du är och hur mkt du väger?.. Själv är jag 1,64 och väger 54 kg.. Ena stunden tycker jag 300 cc kan bli för stort och i nästa så är det tvärtom.. Men jag hoppas det blir bra, dem flesta har storleksnoja har jag sett :)

• Neds

Så.. Nu är det äntligen gjort.. Har ont, men man är tacksam för alla painkillers.. Trodde faktiskt att det skulle göra mer ont.. Fast har en fråga... Jag fick fel storlek på bhn man ska använda, den är alldeles för liten och jag skriker högt när jag ska sätta på mig den.. Ringde kliniken och dem sa att dem byter den vid mitt nösta återbesök, dvs en vecka från operationen.. Tror ni det spelar nån roll om jag är utan bh så länge?

• Pama_lija

Det är nog inte bra at gå utan BH.. Den kanske känns liten nu för att brösten är svullna..
    Jag är 1.62 och väger 60. Jag är grov i kroppen så de här små sakerna ser inte riktigt rätt ut på mig. Längtar tills operationen nu!
    Hoppas du mår bra!

• Neds

Jag mår helt ok, bättre än förväntat iaf! Värken i musklerna har börjat försvinna o nu är det stygnen man börjar känna av istället! Men det är det värt!!
    Jag ringde kliniken o enligt dem är Bh:n till för min egen skull, att den ska ge stöd och därmed smärtlindring..

• Pama_lija

Det är kanske olika vad dom har för syn på det där med BH. Jag kommer att få en bygelbh med avklippt tyg. På ovansidan av brösten kommer jag att ha ett band som "trycker ner" brösten lite så att jag får droppform även om det är runda implantat.. BH:n formar ju brösten lite i början.
    Kan du inte ha den nu då?
    Stå ut par dagar till så ska det värsta vara över

Åååh tänk till sommaren kan man vara avslappnad på stranden och inte bry sig på tuttarna!

• Neds

Aa skojar du? Det är ett av dem största intresserna man har nu, att kolla olika bikinimodeller på nätet :)... Hmm det lutar nog mot en triangel ingen push up iaf haha

• Pama_lija

Jag hade värsta mardrömen om mina nya bröst inatt. Jag drömde att dom fortfarande var jättesmå och att dom dessutom hängde ner. Upptill var det inget men längst ner i hänget så kände man en liten påse som var implantatet
    Med dom bilderna i huvudet så ska jag nog bli nöjd med det verkliga resultatet

Svar på tråden Peter Cosmo?