• Mrsfrida

Peter Cosmo?

Hejsan alla! =)
    Jag har en planerad operation nu den 17:e april hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona. Man snokar ju runt på nätets alla sidor och möts av både positiva och negativa kommentarer om Peter. Jag tänkte höra mig lite för hos er här inne, och se om någon har något att säga om honom? =) Och till er som har geléhallon, hur trivs ni med de? Är det ett mjukare implantat som känns lite mer naturligt? =) sååå tacksam för massa svar=)
    Mvh Frida

• Svar på tråden Peter Cosmo?
  • Pama_lija

Hur har det gått för dig MrsFrida, har du varit där än? Funkar riset bra för dig?

• Neds

Haha det där var ingen rolig dröm :) usch va hemskt!.. Ja du blir säkert hur nöjd som helst.. Jag är inne på min 4:e dag sen operationen och idag har jag inte tagit några smärtstillande alls, mest stått framför spegeln faktiskt :)

• Mrsfrida

Pama_lija

Hejsan =)
    jag ska på första besöket nu på fredag, så håller på å sammansätter tusen frågor typ..
    Det jag känner själv, om jag nu räknat rätt då, är mellan 3-400 vardera, men sen får jag ju se vad han säger.. Jag vill inte ha ngt som "utmärker" sig för mkt, utan ett par snygga lökar man slipper skämmas över =)) kommer nog bli hur bra som helst!
    Var det den 16:e du skulle ??

En kompis till mig gjorde i måndags på citadell, de hade varit hur bra som helst, och hon var jättenöjd.. Känns ju lite lugnande iaf... Ett plus är att det känns som man bor på hotell med utsikt mot havet!! =)

kramar frida

• Miss Me

Hejsan alla glada!!!

På fredag ska jag genomgå min operation.
    Jag känner mig så otroligt nervös och känner mig jätte kittlig i magen hela tiden.
    Skulle behöva lugnande råd av er som redan genomgått operationen... pleeaassee

Ska ha gelehallon 325cc bakom bröstmuskeln. har i dag A-kupa.. vill absolut inte att man ska märka att jag har inlägg, det ska se naturligt ut.

hej!

• Mrsfrida

Hejsan Miss Me!!

Åhh vad kul, avis jag blir.. jag vill också göra min, NU!!! =)
    jag har den 17:e april, längtar sååå mkt!
    Det kommer gå hur bra som helst för dig. Tänk, om en vecka har du ett par skitsnygga bröst =) Grattis!

Jag tänkte på en sak, vilken ålder är det på er här inne som gjort/ska göra operationen!

En fråga till =)
    Jag är aktiv tävlingsboxare.. Tränar konstant och tävlat flera ggr i månaden. Trots detta har jag valt att göra operationen. Jag ska ju parat med läkaren på fredag, får se vad han säger, men någon som vet hur det ligger till med träning och implantat? jag ska ha gelehallon... tror ni det går? man slår ju aldrig varandra på brösten. men kan man träna lika hårt sen? knasfråga kanske, men lika bra å se om ni har någon aning =))

kram på er alla!!

• Pama_lija

Jag är 28. Mrs Frida jag op mig dagen innan dig så vi möts kanske i dörren. Jag krypande och du skitnervös
    Den första måanden eller månaderna efter operationen ska man inte träna bröstmusklerna.. Jag läste om en annan tjej som lagt implantaten framför musklen för att kunna träna snabbt igen..
    Lycka till imorgon!

Miss Me, jag ska också ha 325 cc gelehallon. jag hade väll varit en a kupa om det inte var för att mina bröst är ganska breda..

Det blir säkert bra! Gå in på qvinna.info och titta på före/efter bilder. Därkan du välja att se dom som gått från a-c tex och lagt in 3-400 cc, man kan även välja att bra titta på de som har gelehalln osv..
    Aaah nu såg jag att du opererar dig imorgon Lycka till! Var op du dig?

• Mrsfrida

Pama_lija

Hehe ja det kommer vi ju nog göra då! jag ska vara där kl 10.00 på morgonen. =)uhuu, man lär ju vara nervig =)

Vad har du för strl nu innan förresten? är det peter som ska operera dig, isådanafall, vad tyckte du om honom på konsultationen?

kramar

• Pama_lija

MrsFrida Det är Peter som ska operera mig med
    Jag fick ett bra intryck av honom, vad tyckte du själv? Gick det bra på konsultationen?
    Jag har väll en liten B, mest för att mina bröst är breda, men det är dåligt med fyllning upp till Du då?
    Jag kommer att lägga in 325 cc under breöstmusklen, vad ska du lägga in?
    Man skrivs ut 9 på morgonen så vi missar nog varandra precis..

Svar på tråden Peter Cosmo?