• Mrsfrida

Peter Cosmo?

Hejsan alla! =)
    Jag har en planerad operation nu den 17:e april hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona. Man snokar ju runt på nätets alla sidor och möts av både positiva och negativa kommentarer om Peter. Jag tänkte höra mig lite för hos er här inne, och se om någon har något att säga om honom? =) Och till er som har geléhallon, hur trivs ni med de? Är det ett mjukare implantat som känns lite mer naturligt? =) sååå tacksam för massa svar=)
    Mvh Frida

• Svar på tråden Peter Cosmo?
  • Pama_lija

MissMe, hur har det gått?

• Miss Me

Hej Pama_lilja!
    Jodå det har gått jättebra! Jag la in precis som du ska, 325 cc gelehallon under bröstmuskeln. Redan första dagen ville läkaren att jag skulle lyfta armarna, och jag klarade va det, så sedan en vecka tillbaka nu stretchar jag och masserar dem lätt. formen är jättefin och strl perfekt. önskar bara svullnaden gick ner snabbare.
    På kliniken var dem supertrevliga och tog verkligen hand om mig ( skulle ja oxå va om ngn gav mig 35 000 i handen) :)
    När är din operation?

• Pama_lija

Min op är den 16 april..
    Hur var dina bröst innan op (om man får fråga). Jag tänker fram och tillbaka hela tiden på om det ska bli lagom. Tror nog att det blir det men kan inte låta bli att noja mig över det
    Du op inte dig i Landskrona va?

• Miss Me

jag opererade mig på Kosmetisk kirurgi i Jönköping, hos ivan letterfors. hade A-kupa innan och har nu 70C, vilket jag tycker är perfekt. passar min kropp.
    Jag var oxå väldigt nojig över strlk innan operationen, men efter att läkaren hade tagit måttet på omkretsen av mitt bröst insåg vi att 300 inte skulle fylla ut på sidorna, vilket skulle resultera i tennisboll-liknande bröst, enligt Letterfors. så 325 har fyllt ut hela "fickan" och sitter perfekt. Man behåller ju sin vanliga bröst form, det är bara det är brösten blir större och jag var redan innan nöjd med formen...

Först fick jag en operationstid den 2 maj. Men varje morgon när jag kom till jobbet ringde jag och kollade upp om ngn kanske har avbokat sin tid, så fyra dagar innan operationsdagen fick jag veta att ok på fredag blir det av. haha snacka om nervös.. men det gick bra!

• Pama_lija

åååh, kan det inte vara den 16 april nu! Jag vill ha mina nya bröst nuuu!
    Alla vänner och min familj vet men vi har inte berättat för sambons familj än.. Dom lär ju märka det men det är inte lätt att berätta, dom är lite gammeldags och anser absolut inte att det yttre är viktigt.. Får väll säga det i förbigående när vi är på väg därifrån ngn gång

• Mrsfrida

hihi ja jag längtar lika mkt som du!! vill att de ska ringa och säga att de har fått ett återbud!
    E du nervös? =)
    jag har inte berättat för färäldrar än, men min syster vet, och stöttar.. men som du sa, de lär väl märka det om inte annat =) eller inte, men då e det ju positivt ändå =))

kram

• Pama_lija

Jag är faktiskt inte ett spår nervös! Bara längtar, det kommer kanske sen..
    Jag har sett fram emot detta sen 15 års åldern När jag var där på konsultation så hade dom en avbokning dennav veckan ngn gång, men jag kunde inte ta den Det hade varit fint..

• evilpezz

Var på konsultation hos peter igår! Han var väldigt bestämd men det kändes väldigt bra. Han tyckte ja skulle ha 450 runda gelehallon mellanprofil...är 174 cm o väger 68-69. har mycket rumpa men ej mkt bröst... vad tror ni????

• desperate housewife

Åååååååååå.....vad avundsjuk jag blir nu!!!!! Jag har bestämt mig för dr.Cosmo men har lite annat att prioritera först. Fan oxå, skulle inte läst detta. Nu är hela min dag förstörd. Aaaaaarrrrrgggggg..

• Pama_lija

evilpezz

Du är rätt lång och om du har rumpa så tror jag att 450 cc blir bra. Det borde bli en fin figur
    Min kusin la in 450 cc hos Peter, hon hade i princip bara bröstvårtor innan och det blev bra! Hon är ändå väldigt smal över hela kroppen, det gjorde visserligen att man lägger märke till brösten (resten av kroppen kan hon gömma bakom en lycktstolpe). Men rumpa skulle det vara perfekt
    När ska du göra det?

Svar på tråden Peter Cosmo?