4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
smartiz
Ska jag inte ha de så kan du få köpa de av mig. beroende på storlek? Jag tror de kommer bli de vita eftersom klännigen är vit och de är en säkerhet att ha rikigt sköna skor och veta att man kan ha de hela dagen.
Melleni (4/8-07) -tack så mycket för erbjudandet...men jag har redan ett par bröllopsskor, visserligen utan täckt häl de med...men de är supersköna så de får bli dem...
Men om det inte vore för en pressad bröllopsbudget så hadde jag kanske nappat ändå...är helt galen i skor
Hej tjejer.
Jag har haft en riktigt skön helg.
I lördags köpte jag mina underkläder (skönt att ha det gjort)
Jag var även o provade den ring jag tror jag ska ha... hmmm... svårt att bestämma sig.
Nästa vecka ska jag åka o prova klänningen och så in/upp till mig.
idag har jag grejat hela dagen i trädgården, så härligt väder!
Melleni.
Jag gillar de med täckt tå bäst.
Synd att de är ivory annars hade jag varit spekulant på dem. De ser så sköna ut.
Själv har jag dock ett par med öppen tå, jag räknar med att det ska vara riktig högsommar på vår dag!
Den röda frisyren är snyggast tycker jag!
Nu har vi bestämt meny o cateringfirma! Hurra! :D :D Vi provåt ju menyn hemma i lördags, det var huuuur gott som helst!! Mmm, vattnas i munnen när jag tänker på det... :P Längtar tills jag får äta det igen!! ;) :D Vi drack ett vitt vin till oxå, det var gott men inte perfekt till maten så vi får leta lite till. Ska maila Systemet o be dem tipsa om bra viner.
I nästa vecka ska jag göra provuppsättning och vi ska träffa en juvelerare o prata ringar! Tjoho! :D
Har inte varit inne på tråden på ett tag!
Längtar verkligen tills den stora dagen. Har haft kontakt med en tjej som ska sjunga på vigseln. Hade först tänkt att bara ha cd men ångrade oss.
Shit!!!! Fick precis tillbaka hindersprövningen! Gud vad det pirrade till. Vi får gifta oss!!!
Har precis kommit hem efter ett par dagar på konferens. Alltid lika roligt att läsa igenom alla inlägg.
Hoppas att hindersprövningen kan läggas på lådan ikväll.
När ska ni träffa prästen, kantorn m.m.?
FrökenAnna
Vi vet inte ens vilken präst vi får än!! Har ändå ringt 2ggr och de har lovat att återkomma. Nu senast lät det som om ALLA har tagit semester just när vi gifter oss, OCH fått det beviljat *mummel*
Tycker det är fruktansvärt dålig stil när det inte ens är 3 månader kvar att det inte är löst än. De vet att vi inte bor på orten (har 20 mil dit).
Bestämmer de inte snart så fixar vi en annan präst och skickar räkningen dit!!
maljor
Kul att ni fått hindersprövningen. Får jag fråga när ni skickade in den?
Vi har nämligen inte fått tillbaka våran än, tycker det börjar dröja lite väl länge faktiskt.
Bruden Blå
tror vi skickade in dem för 1½ vecka sen (fredagen där). Men de var lika snabba med namnbytet på min sambo. Typ dan efter vi postade den hade det gått igenom.
Räknade ändå med att det skulle ta lite längre tid.