4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Hej! Jag är ny här, och jag gifter mig oxå den 4 augusti! Hindersprövning klar, ringar kollade men inte beställda. Ska prova kläder till min älskade i em. Spännande! Min brudklänning är inköpt, behöver nog sys in något över bysten efter avslutad(?) amning.
mikale
hej trevligt med nya människor, hoppas det går bra med klädprovningen vet han vad han vill ha eller??
tezzilezz
bra det, då får du se till o skicka in hindersprövningen.
NU får vi se till att här att på raksträckan mot vigseln se till att puffa på varandra så att vi ser till att allt är gjort.
Ringar är klara för våran del. Var och glimtade på ringarna idag. sååå fina är dom. Längtar.
Och välkommna ni nya, kul att vi blir fler. glöm inte att kopiera listan ovan och lägga till era namn så att vi kan få en fin lista på alla oss som skriver här i tråden. Kul att veta hur många vi är som följs åt fram till den stora dagen om nästan 3 månader.
i dag va jag i väg och skulle hämta mig klänning efter att den varit inne för att bli insydd vid bysten. De hade sytt in dn förmycket- vi provade med bh när jag va där och jag tog med mig samma bh när jag skulle prova den igen men de satt för hårt tyckte jag. Jag kunde ha den utan bh men de va inte lika snyggt. så de va bara att lämna kvar den för att få den fixad igen. Och som tur va behövde jag inte betala mer för det. De tog redn åtta kr för att sy in den och de tyckte jag va mycket.
Hoppas den passar nästa gång.
Melleni (4/8-07): jobbigt att den inte passade, men åtta kronor låter inte mycket? ;)
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Våran hinderprövning ligger hemma. Namnändringen är fixad, ringen har jag i nattugsbordet (?) och våra kläder är klara. Måste dock sy upp min klänning lite eftersom jag hade tänkt att ha jättehöga skor från början. Kom på sen att jag blev längre än m2b då men då var det försent.
Präst väntar vi fortfarande på och kantorn kanske är klar. De visste inte säkert =(=(
Imorrn bitti ska vi beställa tårtan och brudbuketten. Ska kika på lokalen igen på söndag och nångån ska vi hinna träffa bestman som är på vigselorten samtidigt som oss =)
Vet inte vad mer man ska hinna med dock. Påminn mig!!!
Ja precis jag känner likadant.. har haft så mycket nu med c-uppsats som ska in o annan skit, bröllopsplaner har legat på is, dumt egentligen men nu känner ja mej lite off.. vad behöver man verkligen ha gjort typ nu??
d ja vet ja fixat är
beställt tårta
bokat frisör
kyrka/lokal/pastor klart
solister klara
kantor/musikansvarig klar
hindersprövning in idag/imorogn, m2b glömde skriva under ena pappret, fick vackert ta me med den hem igen...
fotograf klar
vad behöver man mer ha fixat vi d det här laget?
Hej på er!
Även jag gifter mig den 4:e augusti.
Har hört av många runt omkring att just 4:e augusti är ett populärt datum!
Vi har inte skickat efter hindersprövning. Men det är inte jätteakut eller? I verktygsmenyn Planering strå det 3-2 månader innan. Ni kanske är tidigt ute?
Ringar är vi väl halvt klara med också.
Min klänning är inköpt, m2b s kläder ska ordnas klart nästa vecka.
Mat klart, men inte tårta.
Ligger nog bra i fas. känns det som!
Ha det!
Klipper in listan med då, där jag också är med!
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
Hmm, lägger också till mig i listan...
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Hej!! Här är en till som gifter sig den 4:e :)
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad