4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
samma här....verkar som om alla tänker vänta till sista dan med att svara.....
Melleni (4/8-07)
jobbigt när det blir så där....hur är ni komisar? Ingår hon i ett tjejgäng elelr så där de andras killar inte är bjudna? För i så fall så kan du ju säga det...
fast en jobbigt sak-med det här med vilka man ska bjuda och inte....vi var inte sååå sugna på att bjuda sambons släkt, vi träffar dem knappt alls och känner inte att det är några vi skulle sakna på vårt bröllop....Men efter MASSOR tjat och gråt från svärmor så bjöd vi in mostrar och morbröder + 3 kusiner som vi ändå känner att vi har lite koll på och som vi tycker är trevliga....vilket resulterade i mer tjat och bråk från svärmor
SÅ-Då kompromissade jag och skrev på inbjudan till de övriga familjen nn och nn (kan ju tolkas som fam+ barn eller bara de två) de fattade rätt och "tackade" nej för sina barns räkning....precis som jag ville-OCH HÖR OCH HÄPNA!!! Då går svärmor igång igen och bjuder in barnen (obs...de är 20 och 25 år gammla-men jag har aldrig träffat dem) för att VI skrivit fel på kortet!!!! OCH JAG VILLE JU INTE ENS BJUDA DEM *aaaarrrrggggg*
jisses va rörigt det blev då
NU så har jag bokat blommor känns så himmla skönt att kunna bocka av en grej i listan
smartiz
Hon är kusin.. träffas inte allt för ofta. men varje gång vi väl träffas så har hon inte haft killen med sig.
Ungefär hälften av våra gäster har svarat men å andra sidan så är det 3 månader sen vi skickade ut inbjudan =/
Smartiz
Vad roligt Tror jag ska göra det i helgen, ska upp till vigselorten då. Ska nog beställa tårta oxå
Vilken jobbig svärmor du har!!! Bjuder in gäster på eget bevåg. Då borde hon betala för dem oxå!
Köpte precis en Kanebo TF så nu är man 300 pix fattigare. Hoppas bara den är lika bra som alla säger nu...
vi ska också gifta oss i år. antingen på nyårsafton eller i oktober beroende på om vi vinner en tävling vi blev utvalda till:) önska oss lycka till.
nedra
Lycka till
Tjoho, nu har hindersprövningen och vigselintyget kommit. Jag som väntat så. Äntligen var dom här. Skönt, en sak till som är klar.
Bruden blå
Härligt.. nu slipper du vänta:) och gifta er får ni:)