4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Melleni (4/8-07)
Jupp, gifta oss fick vi, inga hemliga släktband som upptäcktes :D
hihi så kul, nu börjar det kännas riktigt. Hidersprövningen är ju faktiskt det viktigaste, man kan gifta sig utan hår, klänning, ring, brudbukette och middag, men man kan ju inte gifta sig utan hindersprövningen.
godmorgon tjejer.
idag strålar solen ute. så skönt väder verkar det bli idag. Hur går det för alla? Har alla fått sina hindersprövnignar nu?
Vi får ju ha lite gemensam avstämning och nedräkning här så att allt är gjort. vi får väl ta en sak i taget.
vi börjar med det viktigaste nu så att ingen glömmer något. vad säger ni om det?
så hindersprövning får bli nummer 1. det måste ju alla ha, utan den kan vi inte gifta oss. så har alla den? hand upp i så fall. Och om ni inte har den så är det dags att ordna det nu.
Ja just det, en liten namnlista kanske vore intressant, vi har ju aldrig sammanställt vilka vi är som är här. vi vet ju när vi gifter oss i allafall :D
men vi kanske kan få ltie hum om hur många vi är som gifter oss den 4e. så kopiera listan nedan och skriv upp er.
Bruden blå
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
fixade med dukar till alla borden i dag. har även fixat görna små glad kulor till bords dekurationen. De känns som man har koll på en hel del faktiskt. killens läder är gott som klara. bara skor kvar. jag ska i dag till stan och kolla upp mih klänning. den har varit inne för att bli insydd vid brösten. ska prova med under kjolen och ta med mig båda skorna så ja gvet vilken som passar bäst. Sen är jag helt komplett;:) yeee.
Tärnorna är måten nu tagna så de ska sys. slipsar till alla är och på g .. allt känns bra. har lite svårt att välja låtar till vigseln. maten är inte köpt men de är de enda som inte rikigt är klart.. Jag längtar så nu:)
hej tjejer
nu har jag också hittat hit hur går det med era planeringar har ni kommit långt vad har ni kvar att göra??
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Jag har inte skickat in hindersprövningen än, ska fixa det ida!! :) bra att vi påminner varandra tycker jag!!
tezzilezz
jag skickade in våran hindersprövning i onsdags :)
har ni kollat på ringar än??
japp, det är färdigt, m2b ska inte ha ngn ny, bara min, har designat den själv är färdig, ska ligga hos guldsmeden så att ja inte provar den för mycket.. Blir lätt så ananrs..
ni?
tezzilezz
vi ska göra det till veckan brukar det ta lång tid innan dom blir klara