4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Nu fick ni adess på fel sätt. men kolla in och ändra inge är ni snälla
står att man inte har åtkomst på den sidan =( blev jag ju jättenyfiken så kan man inte se bilderna *attans*
jag ska fixa de
så ja normalt igen:)
Får de om detta går bättre då:)
heli0.spaces.live.com/feed.rss
Vilka av skorna tycker ni är snyggast? vilka av de pasar bäst till mig klänning?
De med band är vita och de andra ivory. inge svarsår kan man få av de med band.
Vilken Frisyr gillar ni bäst?
maljor
Nu kan du nog de:)
heli0.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!BA6FDC5E7C3B2925!138&_c=PhotoAlbum
Prova även denna.
Jag förstår mig inte på denna adress...
men men kommer väl på de snart
ja...just det ja...tre månader bara idag
*förvirrad*
tack tjejer för att ni står ut med att jag gnällde lite Katten är fortfarande kvar på sjukhuset, de skulle kolla lite mer, men jag hoppas att vi får hämta honnom idag....*sitter klistrad vid telefonen*
va nu är duktiga och jobbar på tjejer!
Jag fick mail från stället jag prelbokat för hår/smink idag...men det har kronglat till sig, tjejej jag skulle ha (som kostar 1800) var tyvärr dubbelbokad, men de hadde jittat nån annan till mig, men hon tog 3000....så det blir till att börja om igen och leta
Stefans fästmö-åh...mysit att få prova bröllopsmiddan hemma i lugn och ro
maljor-det borde ju funka....det finns ju ochså tiaror med strass och några få pärlor i om du vill plocka upp halsbandet liksom....själv har jag en mix mellan pärlor och glaspärlor i tiaran, och vanligt pärlhalsband bara, Sysselsättning för gästerna ja...kollain nån av trådarna för lekar och så här på bt, så finns det nog tips
Melleni (4/8-07) -jag gillar de skorna med täckt tå bäst(kanske bara för att det var sånna jag var ute efter själv )....men de andra är ochså fina!
Melleni
det räcker om du skriver
heli0.spaces.live.com
vi ser dina foton på förstasidan då. skippa alla andra ändelser, skriv bara det, vi får se till o kolla alla dina fina bilder.
skrattade lite när jag såg den röda frisyren och dom vita skorna. gissa tre gånger vem som har kollat på samma ;)
jag har nu valt ett par andra skor, men det var sååååååååå nära att det blev dom vita med remmar.
kan bara skylla på att du har bra smak ;)
Nu så kunde jag se Tyckte båda skorna va snygga *älskar skor* svårt val...
Bruden blå
:) vist har vi bra smak:)