4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Min klänning har kommit så jag ska ta med bästa kompisen någon dag o prova in den. Då ser jag även till att fixa underk´jol tiara och smycken.
Skor och väska har jag köpt.
Underkläder ska jag nog fixa på måndag. De i underkädesbutiken tycker att jag ska ha klänningen med mig för att det ska bli bäst men det blir lite svårt.
Hur gjorde ni?
Mannens kläder är klara. han underkläderna kvar men det får han fixa själv
dessutom har jag fixat vackra näsdukar att gråta ut i
smartiz
Men kan du inte prova den själv?
Se bara till att ha gott om tid och en stor spegel.
Jag har snörning i min klännnig, och det går att snöra hyffsat själv,man sätter på sig klänningen på snedden och snör och sedan vrider man så snörningen kommer rätt. man får peta o dra lite sen när det sitter rätt. det blir ju inten supersnygg snörning, men det blir ju bra nog för att se om det behöver göras ändringar.
Bruden blå-nä...jag får inte på mig den själv...det är massa band som ska knäppas i ryggen innan man drar igen själva klänningen liksom...helt omöjligt för mig iallafall.... :-/
smartiz
OKi, men låt din sambo hjälpa dig.
dra på dig så gott det går. ta sen fram ett stort lakan och svep in dig i så han inte ser klänningen. han får ju bara se ryggen som skall snöras då. om du inte kan få hjälp innan och inte vill vänta.
Bruden blå-smart tips....ska se om han går meed på det...han vill nämligen verkligen inte se klänningen innan denstora dagen
smartiz
svep in dig ordentligt, det borde han inte kunna klaga mot. du behöver ju kanske inte sätta på dig underkjolen innan heller, lite marigare o sätta på den efteråt, men det går (har prövat).
men e man sugen på att prova så e man ;)
Bruden blå -jaaaa Den bara hänger där i min garderob och ropar på mig...snnnnääääällllllaaaaaa prova mig porva mig prova mig
Jisses va den tjatar alltså
3 månader + 4 dagar
eller
13 veckor + 5 dagar
eller
96 dagar
hur känns det, det närmar sig. känns det som om det är lång tid kvar eller känns det som om det går för fort?
Ojoj, e det bara 96 dagar kvar?! Försöker nog förtränga det lite för tillfället... känns som jag har så mycket kvar att ordna, men jag ska nog leta upp alla era "att-göra-listor" och se vad jag egentligen har kvar.
Hur ser det ut för er?