4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Åh vad ni är duktiga allihop!!!!
Nu känner jag att jag ligger lite efter.
Det här med att gå igenom med toastmastern är jag intresserad av.
Vad säger ni till dem?
Vi har valt en god vän som är duktig på detta och relativt självgående men man vill ju ändå komma med lite egna önskemål.
Tårtorna har vi inte ens funderat på än...
eller jo.... jag vill nog ha små bakelser, det tycker jag är mysigt. *kanske ska fråga m2b oxå*
På onsdag ska jag o sambon åka och prova kläder till honom. ÄNTLIGEN!jippiii!!!
tjoho, min klänning kom idag. den sitter helt perfekt, är såååå nöjd. oki nu har jag två helt underbara klänningar i olika stil. men den här är bara såååå snygg.
Vad långt alla har kommit!
Inbjudningarna är skickade och några anmälningar har hunnit trilla in....
Tårtorna är jag i full färd att provbaka (och provsmaka) har ett dop om två veckor som jag över på. Några tips på vad man kan ha mellan lagren?
nej men titta vilken bra tråd, jag ska också gifta mig den 4 augusti, men jag ligger långt efter känns det som. För oss är det snabba ryck, mannen friade den 20 mars så jag har inte så lång tid på mig med allt som ska göras, men det blir nog bra perfekt att kunna bolla lite idéer här ju...
Min kompis ringde precis och frågade vad min sambo har för storlek på overall....
*hmmm... nu blir jag nervös*
Är det redan något på G?
Hej SandyD och välkommen!
Det kommer att gå jättebra med eran planering och erat bröllop. Det blir lite vad man gör det till.:=)
Cecilia.A Vi börjar även vi ana oråd om möhippor och svensexor och allt sådant, om man nu får någon....
om någon vill se så finns min nya klänning här.
afroditex.spaces.live.com
FrökenAnna
tack, jo, jobbar på, vill bli klar i god tid. fick ju godkännt från prästen och kantorn så det var bara att trycka upp.
smartiz
mm några extra kanske är bra, men vet ju aldrig som du säger, jag har väl en 8-9 likadana papper till, så får ta och printa ut. det är ju bättre o ha för många. sen är det väl bra om vi har ett exemplar framme hos prästen, texten till psalmerna står ju där i, jag lär ändå vara så nervös att jag inte minns några texter då.
SandyD
Välkommen hit. Kul att fler hittar hit. du har bråda dagar förstår jag. Har du lust o berätta lite om era planer och upplägg? vi andra har ju alla berättat lite under ett par månaders tid. Kul o få höra från nytillskott hur ni ser på er bröllopsdag, borgeligt? kyrkligt? stort? litet? inne? ute? färger? ja vad helst du vill berätta. alltid kul att höra.
Cecilia.A-om du vill så kan jag lägga in mina punkter för toastmadme här....så får du se vad vi hadde...om det kan vara till nåpn hjälp? Genomgången med henne gick bra, hon var nöjd och fattade vad vi ville...så det känns skönt!
haha...sambons kompis ringde idag å ville ha mailadresserna till killarna som är inbjudna, han pratade även lite datum....haha....Min m2b är supernervös för en ev svensexa
Tror ni att ni får möhippa då? ALla tjejer här
Bruden blå-å sen så kan det ju var akul att ha kvar ett ex själv sen ochså Som minne
Jag gjorde iallafall ett extra inbjudningskort och sparade...
SandyD- välkommen
Bruden blå
Jättefin klänning! Även jättesöt näbbklänning. Var hittade du den? Jag är på jakt efter en söt näbbklänning...
smartiz
Jag är, om inte annat, intresserad av punkterna till toastmadame.
Jag tror nog att jag får en möhippa, men en lugnare sådan. Spa och middag kanske eller ngt sånt.
SandyD
Välkommen!
tekanna
Tackar. Näbbklänningen är från Ellos, men tyvär verkar dom inte ha kvar den i sortimentet.