• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • Bruden blå

Ohh den där frisyrdjungeln har jag inte vågat ge mig in i riktigt.
    Jag tänkte lösa det på samma sätt som jag förr om åren löste frisyrvalen när jag skulle klippa mig. Jag överlämnar valt till frisören.
    Senast jag klippte mig sa jag bara, jag vill inte ha något hår i ansiktet, sen får du klippa vad du vill som ser ut att passa mig.
    Gäller bara att ha en frisör man har förtroende för.
    Lite likadant blir det med frisyren till bröllopet.
    Så länge jag slipper hår i ansiktet och gärna med lockar så får dom leka fritt sedan.

• maljor

Där har jag bestämt mig. Skönt att det är nått som är helt klart iaf
    Visste från början att jag ville ha håret lockat och inte helt uppsatt utan bara litegrann

• FrökenAnna

maljor; typ så vill jag också ha, har du någon bild?

• Cecilia.A

maljor.
    En sådan frisyr ska jag oxå ha. Jag vill dock ha lite tuffare med några plattade slingor och lite spret. Dessutom ska jag ha en blomma i håret.
    För mig känns det som om bröllopsplanerna flyter på bra. ÄNTLIGEN!
    Idag pratade vi med en supertrevlig fotograf. Hoppas han har möjlighet att fota oss.
    Kolla in hans hemsida, jättefina bilder.
    www.borgenhard.se

• kela81

idag har jag köpt mina underklädet...eller tja..åtminstonde torseletten...så nu har jag både de å skor, så nu kan jag äntligen testa att klänningen verkligen sitter som den ska

• tekanna

när är det man ska skicka in om hindersprövning? ngn som vet? ngn som gjort det redan kanske?

• Fru Lindgren

tekanna: som jag har förstått det hela så ska hindersprövningen gälla i 4 månader så det börjar nog snart bli dags o skicka efter denna...! =) (har inte gjort det själv ännu)

• Fru Lindgren

Idag (ÄNTLIGEN) fick vi lagt våra inbjudningar på brevlådan!!! *hopp o studs* NU känns det verkligen PÅ RIKTIGT!! =)

Har dock några enstaka kvar som ska överlämnas direkt till några samt ngn som vi fortfarande inte fått tag på adressen till...men de ska förhoppningsvis komma iväg här i veckan!! Ska bli roligt när svaren börjar ramla in...hoppas att många har möjlighet att komma...!! =)

• Petra74

tekanna:
    Vi skickade in våra på skärtorsdagen.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*