• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • maljor

Nej, så långt har vi inte kommit Ska se först så att vi verkligen har råd med resan. Vill ju bo på ett lite finare hotell så då kostar de ju oxå =/

• tezzilezz

hej igen alla, vad längesedan ja va inne här.. va bra det går för er i planeringen, ja e inne i en liten svacka just nu.. har ingen inspiration.. får hopaps att det kommer med solen när den kommer..

• Petra74

Vi ska inte på någon bröllopsresa. Det får bli en resa för hela familjen nästa år istället!

• Bruden blå

Vi ska nog inte heller på bröllopsresa, ingen som är planerad i allafall.
    Men la in en text på vår hemsida nu om att vi inte skriver någon önskelista utan istället önskar oss presentkort på ticket. Så kanske blir det någon bröllopsresa eller annan resa nästa år.
    freewebs.com/ann_mattias
    kolla under bröllop.

• Bruden blå

Texten "stal" jag helt ärligt från en annan tjej här ...du vet vem du är ;)
    Ändrade om lite i början bara. vad tycker du/ni. funkar det bra så? eller låter det tokigt?

• Cecilia.A

Bruden blå
    Jösses vad fint ni gjort!!!
    Jag blir alldeles rörd...
    Er lilla "dikt" om resepresentkort är helt perfekt.
    Ni verkar vara ungefär som vi... Vi träffades oxå -97... KUL!

• Bruden blå

Cecilia.A

Tackar. Jag vi hade en annan layout och upplägg, men la om alltihop idag. så skönt på den siten, så enkelt att fixa om som man vill ha det.

• Bruden blå

-strax under 4 månader.
    -17 veckor exakt.
    -119 dagar.

Ja så lång tid är det kvar till våra bröllop.
    Tiden bara flyger iväg. Känns som om det var igår man började planera, men ändå är mycket ännu kvar.

Idag skall vi äta påskmiddag med närmsta släkten. Ute på landet där vi kommer ha bröllopsmiddagen. Skall bli härligt att komma ut i naturen, kommer säkert fundera ett par gånger över hur det blir om ett par månader när det är bröllopsfest istället för påskmiddag.

• Stefans fästmö

Vi bokade bröllopsresa till Korsika i måndags! Ska bo två veckor i Calvi, rum med balkong och havsutsikt... :D :D Verkar så fint på Korsika, längtar redan!!

• Cecilia.A

Just nu håller jag på och bearbetar min blivande att han ska åka och kolla kläder... Han börjar hålla med mig om att det nog är dags.
    I veckan var jag hos min frisör och vi bestämde stilen på min frisyr. Lite uppsatt, lite häng. Jag vill ha det lite bohemiskt.
    Dessutom funderar jag fram o tillbaka om secretbox kan vara något för mig? Min blivande skulle verkligen bli överraskad för det är inte typiskt mig...
    Oh no! Nu kommer han

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*