• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Ja det måste vara obehagligt. Får hoppas du får svar snart. Man är ju lite som spindeln i nätet som skall hålla i alla trådarna. Då vill man veta att trådarna håller också.

• Mysprick

Hej hej!
    Länge sen jag var här nu! För oss går det trögt, inga inbjudningar skickade än. Vi jobbar på med dem och hoppas på att skicka den nästa helg. Men nu börjar vi fundera kring OSA, hade först tänkt 4/6 men har fått reaktioner på att det är så tidigt, så jag undrar när ni har OSA?

• Bruden blå

Vi har valt 4/7 som osa datum. en månad innan känndes lagom och lätt att komma ihåg.

• FrökenAnna

Vi valde OSA 1/7 kändes också lätt att komma ihåg.

• kela81

hej tejer-hur går det för er? Näst sista veckan på min praktik för mig nu å jag e helt död, men sen så...så ska jag ta tag i saker å ting....säger jag nu iallafall

Inbjudningarna är skickade, i osndags, 5 st av 42 sällskap har svarat (några få är kvar att skicka ochså)...lite trist att ingen i min familj svarat dock vare sig mamma eller pappa eller mormor/farmor...de man trodde skulle svara först.....nja, inte mamma då, men de andra....

torselleten har jag med hittat nu, så nu ska klänningen testas med skor och den, för att göra ev. ändringar...så då är bara frågan vart man ska göra dem nån stans....Köpte ju klänningen på bröllopskällan, då skulle de fixa ändringarna där, sen har de gjort om så nu ska de fixas på söders högtidskläder, men där är de ju inte speciellt trevliga och ville inte hjälpa mig alls, så nu måste jag hitta nått annat ställe....

*suck*

Men-så-lite mer bra saker (när det känns som om man sitter fast) band till festen är fixat, och ev. en solist till kyrkan (om nu inte min m2b totalvägrar)....
    hur gör ni med det?

Å så -en sista fråga-ska ni ha brudnäbbar? Pratade med min lillasyster (8 år) i går och hon babbla på om hur hon ska hålla i kjolen och kasta blommblad å grejer, men tillsaken hör att jag inte vill ha några brudnäbbar, och att jag sagt till pappa att han inte skulle säga nått till dem innan vi bestämt oss ( det var några månader sen nu) jisses-som om man inte hadde nog att oroa sig för ändå, utan att behöva göra henne besviken ochså...

• fruaugusti07

Hej alla Brudar!
    Vi har även vi valt detta fantastiska datum till vår stora dag.
    Vi har tänkt att ha 4 st brudnäbbar (vår dotter, samt döttrar till våra marskalkar och tärnor.)
    Exakt vad de ska göra ännu är inte klart men min dotter pratar om att hon ska ha blommor iaf.... Undrar oxå hur ni andra ska göra
    Anna

• Melleni (4/8-07)

annaochkim

Välkommen

• Melleni (4/8-07)

Vi ska ha två tärnor på 6år. Kusin barn till killen min.

smartiz

Du får prata med din lilla syster och säga som de är. Hon förstår nog.
    Vi har liveband och solist klart.
    kolla in www.free webs.com/heli_kim så kan du läsa allt där om vårt bröllop.
    Sätt i hop free och webs så kommer du in. bt tillåter inte att man skriver ihop de..

• Bruden blå

Vi skall också ha brudnäbbar. det blir våra barn som är 1,5 resp 4 år när vi gifter oss.
    vet inte om jag visat vår sida för er heller. men lite mer om oss och bröllopet finns på .
    freewebs.com/ann_mattias

• Meddelande borttaget
Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*