4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
tekanna
Vi har sänt efter blanketterna för hindersprövning och namnändring och fyllt i dessa. vi tänkte skicka in dom i början av maj.
Petra74
Vi skickade också våra på skär torsdagen.
I Lördags va vi och kollade på våra ringar. killens va så fin lite kraftigare i i guld. han ville nämligen ha två han med. min ville jag bara ta med hem. har designat min. ville ha en enstensring. Ska sätta ut en bild när jag får de förhoppningvis nästa vecka.
en fråga. hindersprövning behöver nån skriva under de förutom vi själva?
Melleni (4/8-07)
Det fanns inget utrymme på våra blanketter för någon annan att skriva under, och det stog inget om det, så vi har inte några andra underskrifter än våra egna.
Får hoppas det räcker.
ps. OT.
Laser behandlinge gjorda AJAJAJ ont, men unnade mig en ny handväska som plåster på såren :)
Sitter på sambons jobb just nu, har inte kommit på hur man får igång msn än här.
Bruden blå
Hejsan på dig..
Vill man vara fin får man lida pin:)
Melleni (4/8-07)
sant, vet bara inte om jag vill stå ut med sååå mycekt smärta, men behandlaren var positiv, hon sa att jag har så mörka hår och så ljus hy, det är därför det gör så ont, jag får troligen väldigt god effekt av det. ju ljusare hy och ju mörkare hår ju bättre tydligen ur effektsynpunkt, men också desto smärtsammare. jag besämde mig för bikini och armhålor. så 1a behandlingen klar nu. skall bli spännande att se resultatet. Men nackdel är att jag får inte sola på behandlade områdena, hmm hur skall det gå till liksom. man vill ju vara brun o fin inför sommaren.
Ok, då börjar det alltså bli dags att ordna fram blanketterna till hindersprövningen nu då.
Vi ligger, som vanligt, efter med all planering. Efter att inbjudningarna blev skickade (en månad sedan) har det inte hänt något alls känns det som. Fotograf är fortfarande den största punkten som jag känner att vi MÅSTE komma vidare med - NU!
tekanna
visst blir man lätt stressad. Mina bröllopsnerver börjar krypa upp på ytan. Huua .
Men planeringen går i allafall frammåt. Var iväg och köpte ett party tält i blått igår. Och stuvade in det i källaren på landet där vi skall ha bröllopsfesten. Hu vad riktigt det känns nu, hur skall man klara nervositeten i kyrkan.
Mycket nu... bara lite över tre månader kvar. de känns som de finns hur mycket som helst att göra fast man va ute i god tid med saker o ting. de enda som jag nu kan känna är att jag är lite orolig för de här med håret och smink, och forografering innan kyrkan. försöker få tag på emma nors som ska göra ordning mig och en av mina tärnor men får inge svar. har ringt tre gånger, inge svar lämnat medelande två gånger. mailat en gång men inge svar ändå. Känns lite läskigt faktiskt....