• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

hur mycket vill du gå ner till då?

• Gotland-08

Jag börjar nå min idealvikt! 54 mår jag väl som bäst. Är och har alltid varit en viktpendlare. 56 är bra och jag ser normal ut...men du vet mycket vill ha mer!

Det jag behöver göra är att börja träna mer, få fastare hull men det är ju inte kul... Roligare att roligt som jag brukar säga....

• discodivan

nej man ska vara bekväm oxå vad duktig du e
    hur gammal e du? har du kids?

• Gotland-08

Tack! 37 och inga barn,inte än...vi jobbar på det! Som jag sa, det är roligare att ha roligt... Vi har varit tillsammans i tre år!

70-75 tror jag är utmärkt på en lång kvinnokropp! Du kommer bli en gudinna, kvinna! Nej, men, nu börjar jag rimma. Får väl ta och skriva på språkpolistråden så de kanske av förvåning börjar svimma...

• Gotland-08

Eller egentligen har jag 25...är lärare!

• discodivan
    ok, fy f-n vad tufft, om det inte är små kids

jag var lärarnas skräck vägrade byta klass så läraren slutade istället moahahaha
  • discodivan

ja gud ja, kommer ju vara den vackraste tigerlilja som skådats

• Gotland-08

moahahaha det var jag också Gissa om jag är den bästa läraren som finns! Kan alla trix... ingen kommer undan! Ungarna brukar skämta om att jag är synsk... Skitkul! Det svåraste är alla kollegor...känns ibland som man är tillbaka i höstadiet...fy farao! Det behövs fler rebeller i skolvärlden!

• discodivan

ja kan tänka mig det, hm vad lika vi e födelsedag?

Svar på tråden Vart är alla?