• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

attr-search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=pronovias+&sacat=63851%26catref%3DC6%26curcat%3Dtrue&a57=-24&a53=22819&a47=-24&a94=-24&alist=a57%2Ca53%2Ca47%2Ca94%2Ca3801&pfmode=1&reqtype=1&gcs=1101&pfid=1274&pf_query=pronovias+&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search

• Gotland-08

Vill ha det lite coolt och busigt. Jag är en väldigt busig person. Snäll men väldigt busig... vad snäll du är som orkar kolla klänningar till mig! tack!

• discodivan

tycker det e synd att inte fler köper billiga märkesklänningar från ebay - man kan få dem billigare än kopiorna

• Gotland-08

NEJ! säg inte söt...har levt med det i hela mitt liv...klippte av mig håret för att bli av med det ordet....AAAHHH! Hade långt hår ner till midjan tills jag blev 28! Mycket balla klänningar, nu blev jag sugen på att shoppa

• Gotland-08

Har varit inne på att köpa på nätet men är ju ett kontrollfreak när det gäller kläder. Petig som få...

• discodivan

jo men det blir ju så - vet fler som gjort som du eller färgat håret svart o gjort uppror, men liten o smal e så fint för oss stora kolosser

• Gotland-08

Jag ser er som Amazonkvinnor! alltid när jag är ute med mina tjejkompisar, som faktiskt är otroligt långa och ståtliga, brukar jag kalla dem för Amazoner...

Jag blir lite som den irriterande pajasen i Kalle Anka "hepp..dabidabidi..hepp!"

Svar på tråden Vart är alla?