• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

titta helt plötsligt fanns en snygg brud på sidan

• discodivan

eller e det ingen pronovias???

• Gotland-08
    Nu fattar jag inget pronoviasen... måste ha druckit för mycket vin eller bantat för mycket !

Nu har jag lagt in en bild på mig, en skämtbild som jag och min m2b hade till hans fest när han fyllde år. Jag spelade dum blondin fast alla vet att jag inte är det...Texten på tröjan säger: Not only am I blonde, I´m perfect too... Fick den av en elev i avslutningspresent... www.familjeliv.se/krypin/vinterbrollop/galleri.php
  • Gotland-08

Eller sorry, texten säger Not only am I perfect, I´m a blonde too...

• discodivan

klänning nr 2 - e det en atelier diagonal? av pronovias

• discodivan

cool t-shirt helt min stil

• Gotland-08

Ah, nu är jag med! Nej, det är Benjamin Roberts...18000...tror inte det, lite för dyrt! Men jag har allvarligt funderat på den! Skitsnygg, men jag kan inte med mitt samvete i behåll köpa en klänning för 18 000...

• discodivan

nä - det kan man inte

• discodivan

vad har du för stl? 34?

• Gotland-08

Visst är t-shirten ball! Blev så glad av att få den av en elev. Känner att man nått fram! Nu har jag tagit bort bilden, nojig är förnamnet... Du, är rolig att surra med DD!

Svar på tråden Vart är alla?