• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Lilla jag...

sååå. vad gör man resten av kvällen då? går det nåt bra på tv ikväll?

• Gotland-08

Så, då har mina gäster gått.. och jag har läst igenom alla era otroligt fina och vackra inlägg

Här kommer mina åsikter om kvällens festival:

Måns och Sebastian var värdiga vinsten, men Sebastitans låt behöver lyssnas på fler gånger och han behöver en ny klädinspiratör... Nanne kör samma upplägg som vanligt, Magnus kör samma upplägg som vanligt men ser ut som han är 15 år äldre... Balladen var äkta men för dålig... De andra orkar jag inte ens nämna...

Ni är ju för sköna! BT4-power

• Gotland-08

Hej brudar!

Kommer att överge er imorgon också...sorry! Jag har surprise dag för min m2b. Vi gör så att en gång på våren och hösten planerar jag hela dagen och en gång gör han det. Det är superkul! Eftersom vi ska se Lena Ph och Orup imorgonkväll är det kört med melodifestivalen.

Jag får läsa era kloka inlägg!

• discodivan

jag med vi ska gå på hannibal på bio, har fått morsan att sova över o vara barnvakt så vi kan rymma - då får man passa på

• Cavatina

Det blir ont om BT4 imorgon då, jag ska på partaj!

• discodivan

bara lilla jag som får leka naken teletubbie i blåljusen

• Lilla jag...

tur att alla är uppbokade för det är jag me! nu behöver jag inte känna mig elak som överger er en sån här viktig kväll :)

• Gotland-08
    Vi kanske ska boka in söndagens repris
  • Lilla jag...

vilken tid är reprisen på då?

• Gotland-08

13.25-14.55 ska se den om inte en kompis kommer förbi...vet inte än hur det blir.

Svar på tråden Vart är alla?