• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Cavatina

Fast det är kanske vad ni kommit fram till i tråden....?

• Lilla jag...

haha..den där kyrktråden är rolig..kul att se att folk verkligen itne kan komma med bättre saker än vad vissa gör...

• discodivan

tror inte vi kom fram till ngt

• Cavatina

Jag brkar få på nöten i såna där trådar, för jag tycker att kyrklig vigsel har man för att man gifter sig inför GUD och lovar något inför GUD och inte för att man vill ha en snygg, traditionell lokal.

• Cavatina

Då blir man påhoppad, jag looovar..

• discodivan

ja det e ju ett känsligt ämne för vissa

• Lilla jag...

jag tycker man blir påhoppad ganska mycket här på bt om man inte håller med alla... folk verkar inte förstå att man kan ha olika syn på saker och ting..och sen det där med att kyrkan blir amerikanskt inspererad...hela Sverige verkar ju ändå vara det idag

• Cavatina

Ja, verkligen! Jag är lite mer fredlig med mina åsikter, men ibland verkar man inte få ha dem alls.. Har inte gett mig in i fler såna trådar efter att ha blivit ombedd att växa upp m.m.

Nu blir jag bortkickad fårn datorn.. See you!

Svar på tråden Vart är alla?