• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

det e lugnt, tror jag var typ 26 när jag hade både en 18-åring o n 20-pring

• Juni-flickan

ja men vid 15 år går väl gränsen :D :D

• FruÖlandstok

då kan du ju köpa ut till dom ju ;)

• Lilla jag...

hahaha. sant, men jag jobbar ju som fritidsledare så det går ju inte.hahahajag får börja leta lammkött när min karl blir gammal :)

• FruÖlandstok

precis, när man börjar tröttna på dom så ;)

• FruÖlandstok

suck.. chips å cola.. jag som inte skulle äta sånt..

• Juni-flickan

Lyssnar just på indervju med Andreas Jonsson. Han verkar så mysig och genomärlig.

• Juni-flickan

Vilken cool slips Luuk har. Har jag inte sett innan.

• Juni-flickan

Ååh nu är gulleplutten i intervju!!

• Lilla jag...

vad ska vi göra resten av alla lördagar nu då när melodifestivalen är slut?

• FruÖlandstok

nästa vecka börjar tyst vittne istället *gnugga händer*

• Juni-flickan

Mm vet inte. Sa inte måns att han va med i Grease, vi kan börja med å se den ;)

• FruÖlandstok

mm vi har funderat på å fara ner till Malmö, men det har inte blitt av.. nu ska dom visserligen på turné snart.. sista spelningen i malmö är 1 april.. men dom besökte inte sådära jättemånga ställen

• Juni-flickan

Oj så snart. Bäst å skynda sig å köpa biljetter nu då.

• FruÖlandstok

mm, dom flesta tider är utsålda dock.. men det finns några söndagar kvar iaf :) den har gått där nere ganska länge.. innan vi flyttade från skåne tom.. halvår sedan...

• Lilla jag...

hej kära BT4. tänkte fråga er eftersom ni brukar ha koll på det mesta :)

jag vill ha sånna där gulliga hjärtan i socker som man hänger på kaffekoppen men hittar bara en hemsida i england som säljer dessa och det blir ju lite dyrt. har ni någon koll på några andra som kan tänkas sälja dom?

• Gotland-08

Vet inte heller, men ska fråga mina kollegor på jobbet...de brukar ha koll på sånna detaljer!

Svar på tråden Vart är alla?