• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Lilla jag...

måste bara få berätta om vilket flyt jag hade idag...

jag va ute o letade efter en brudväska idag. dom jag hittade på bröllopsbutikerna var inte alls i min smak och skulle jag beställa in en och sen låta dom förga om den skulle det kosta ca 1000kr sammalgt..men sen gick jag till gamla stan och där hittade jag en jätte fin för bara 89kr. vilket kap va?

• Juni-flickan

Nä jag tycker att Carola verkar vara en otrolig fin och ärlig person. Men att hon nog är väldigt missförstådd och hon skulle nog vinna på att försöka vara mer normal i sitt sätt att vara. Men man måste ju vara den man är. Men nu ska jag ringa!!

• discodivan

asbra, man bär ju inte väskan ändå under ceremonin, - nä det blir ju lite knepugt med handskar om det är 30 grader värme

• FruÖlandstok

Grattis! vilket fynd!

• discodivan

ja är Carola mer normal håller jag oxå på henne

• Lilla jag...

jag vet! jag blev sååååå glad när jag hittade den! helt otroligt vad blind man blir när det handlar om ens bröllop. det var bara ren tur att jag sprang över butiken där :D

• FruÖlandstok

handskarna jag hittade är sånna dära som bara sitter runt långfingret.. gifter mig ju 1 september å då brukar det ju fortfarande vara ganska varmt

• Lilla jag...

Carola var väl itne ens normal i högstadiet. en kompis till mig är släkt med henne. hon va konstig redan som tonåring

• discodivan

ölandstok

ja det tycker jag e fint eller helt i spets

Svar på tråden Vart är alla?