• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • pauspling

Jag känner likadant. Vet inte vad jag skulle vilja diskutera, men ändå... :)

• Fru Martinsson ( fd martinsson2be )

38 minuter till Melodifestivalen....

Ska nog bryta mot min sed och titta ikväll...The Ark är värda en liten glutt...

• Snart_FruL

jo jag har märkt det också. Vet inte om det är för att det är helg nu, många vill väl umgås med sin pojkvän/flickvän/sambo etc och övrig familj.

Fast det är ju roligt när det händer nåt i trådarna

• Fru Cinderella

Jag är ALLTID här!

Förmiddagar, nätter, fredagar och lördagar är det EXTREMT segt här!!!

• Fru Cinderella

TS
    plus att om du bara kollar över Stockholmsområdet så kanske det är lite segt också ;) ;)

• Cavatina

Här är en BT-holist till!

Sitter för tillfället och snokar info om vigselprogram, antalet psalmer och sånt.

• discodivan

är det där alla är

• Fru Martinsson ( fd martinsson2be )

Nu var du rolig va... (det var faktiskt hysteriskt kul! ) Har du redan börjat på vinet; jag tänkte vänta i 5 minuter; tills Melodifestivalen börjar...

Jag menade mer det här med vigselprogram och dylikt....

• Cavatina

Yes, tycker mig ha kollat land o rike och hela nätet runt... Funderar på var när och hur de ska in i vigselordningen, vi har en ganska stiff präst nämligen och vet inte hur egna idéer mottages.

Vad söker ni andra för info såhär en lördagkväll?

Svar på tråden Vart är alla?