• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

tror inte priset blir så bra som skrot, men han ska få smälta om mitt till en ring, då kostar det 180kr grammet istället för runt 400 för arbetet med själva ringen

• discodivan

gör dom? missat teletubbisarna nu ett tag

• Cavatina

Ahaaa, är det din ring till vigseln eller är det en "vanlig" ring? Du hade väl en stor med rubin först och sen tre i olika guld, va? Eller minns jag fel..? Den var fin!

Jag sitter i den sitsen att min förlovningsring är plain och ganska fin i sig, men den passar inte till nåt jag tänkt mig i vigselringsväg så det blir ev att köpa ny förlovningsring.. Lite jobbigt när man går över (en iofs obefintlig) budget.

• Lilla jag...

jag förstår inte varför dom ska ha så mycket trams imellan låtarna...

• Cavatina

Obefintlig för att jag är så kass på att planera, inte för att jag är Donald Trump för att förtydliga....

• Gotland-08

Discodivan. Jag blir förvirrad av alla dina klänningar och ringar! Vilken ring är detta... är det din vigselring?

• Gotland-08

Visst är det tramsigt! Någon slags fjantig teater med shlagerlåtar... pleeeeaseeee!

• Cavatina

Nåt ska de ju göra med alla licenspengar..

• Lilla jag...

känns som att det blir värre för varje år...

Svar på tråden Vart är alla?