• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Cavatina

Eftersom jag gillar skrällar så hejar jag nog på Lärarinnan.... Och på Ark.

Kan man inte ringa och rösta ut istället? Det skulle vara mycket roligare! (Ja, Jimmy skulle få min rlst isåfall...)

• Cavatina

Luuk klär bättre i hotpantsen...

• Gotland-08

Vad roligt att ringa ut...det säger allt!

• Lilla jag...

jag lägger min röst på BT4 ! :D

• discodivan

jag vill ha svar från lennart på 24k nu om vad han kan göra med mitt guld o mina stenar jag skickat in - sooooov barn sooooooooooov

• Cavatina

Kan de inte återgå till Melodifestivalen som det var förr? EN (1) tävling och mer spänning.... Jag är lite trött på det här evighetsköret med deltävling på deltävling och extrachans och sista chans och gudvetallt.

• Gotland-08

BT4, nu fattar jag...Ha Ha champangen är upp över mina öron... trodde ni mena de fyra tjejerna och undrade hur de stod till med era öron...

• discodivan

e röstningen redan klar? här går det undan

• discodivan

alla går vidare utom 1 ?

• Cavatina

Är Lennart generös när han köper guld eller var får man mest för sina ädla metaller?

Regina kom sist. Undrar om de klarar det, för teletubbisarna gör väl alltid allt två gånger på raken?

Svar på tråden Vart är alla?