• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • Gotland-08

Ja, lärarinnan...jag menar kanske vindögda..ja, det menade jag. Jag har fått mig en Drya av min käre m2b...det gör mig lite språkförvirrad...kanske ska skriva på språkpolistråden, det blir populärt!

• discodivan

moahahaha

en drya - låter nice - själv bantar jag för fullt så jag får väl låta bli cidern, men det låter frestande med 1, kan man få unna sig nu när vi är inne på v 4 med flunsan o sjuka ungar

• Gotland-08

Apsolut Madicken! Jag har gått ner sex kilo sen jul med snåla veckodagar och lyxiga helger...och det inkluderar en drya till före maten både fredag och lördag!

• Gotland-08

till skulle bort...en bonus med snåla veckor är att en drya gör att man blir helt galet snurrig sen behöver man inte mycket mer...

• discodivan

nice jag har ju inte ansträngt mig så 3 kg på 1-2 v , så 11 kvar

• Gotland-08

Bra jobbat! Tyvärr är de första lättast och de sista jävligast, men kämpa på det är värt det. Så sanslöst skön känsla att möta kommentarer om hur smal man är. Jag är bara 1.57 lång så sex kilo är mycket på en kort kropp...

• discodivan

ja gud ja men jag har 28 överviktskilo att ta av så min början innefattar alla dessa 13 bra va

• Gotland-08

Ha, ha vad snygg du kommer att bli, eller kommer att bli har ju sett bilder på dig och du är ju redan så snygg!

• discodivan

ja eller hur moahahaha

ja får se om jag får en pronovias nu på ebay den e bara i stl 38 så jag syr ut den till en 42, men om jag ska ha den kan jag behöva gå ner 5 extra - jaja vi får se får ta tag i nutriletten stenhårt på de sista kilona sen

är 170, snart 33 o har fött 4 ungar så lite får det synas så 70-75 kg blir alldeles jättebra ( får vi hoppas )

Svar på tråden Vart är alla?