• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • gica

Ja, har man varit ihop ett tag blir ju inte kondomen ett störande avbrott direkt.. Jag håller med, det blir mindre "kladd" men min M2B tycker dock inte att det är riktgt lika härligt med kodnom men tycker att det är självklart att vi ska använda det om jag mår bättre av att inte äta piller! Dessutom tänker han på att chanserna att bli gravid snabbare ökar om man har hållt upp med pillerna ett tag. Han är bebissugen nu min M2B Jag vill dock inte vara gravid, eller nybliven mamma på bröllopet..

• gica

madlin: Aj då, jag vill inte bli mer pms-ig än vad jag är nu.. Jag är en explosiv kruttunna precis innan mens. När den väl kommit igång grinar jag hur mycket som helst de första dagarna + att jag alltid får migrän mensens andra dag!!

• Pumpkin

gica: Skönt ändå att han tycker att det är så självklart med kondom om du mår bättre av att inte äta piller! Tyvärr tänker inte alla killar så... För min M2B har det aldrig varit något problem med kondom, det tycker jag är skönt

• gica

Det där med brösten skulle inte göra så mycket heller, någon strl mindre vore bra.. Drar 75DD nu och att gå ner en strl skulle minska underklädskostnaderna rejält!! Vad dyrt det är med underkläder i specilastrl!

• Pumpkin

gica: Låter som att det inte kan bli värre PMS för dig

• Pumpkin

Alltså det man måste komma ihåg är ju att vi alla reagerar så olika på att börja/sluta med p-piller. Jag tror det enda generella man kan säga är: Det är inte bra att styra sin kropp på det sättet, kroppen mår bättre av att vara sig själv.

Sen hur det blir, det lär ju visa sig. Och det är ju inte värre än att man får söka en annan utväg och kanske börja om eller börja med annat hormonbaserat p-medel i så fall

• gica

Norrsken: *SKRATT* Nä, då blir det synd om min M2B.. Kanske aldrig blir ngt bröllopet då!!

• Pumpkin

Och ja, BH:ar i större storlekar är dyrt. Och för mig är det grymt svårt att få tag i nått överhuvudtaget, i hela Sthlm har jag hittat typ 5 ställen som har min storlek, varav 3 är samma kedja

• gica

Norrsken: Ja, så tänker jag också! Man får väl pröva. Kan alltid börja igen om fördelarna med att äta piller överväger nackdelarna men då vet man ju i alla fall hur kroppen fungerar utan hormoner! Det vet jag ju inte nu...

• Pumpkin

Precis! Så tänkte jag när jag slutade, men jag kan säga att jag tänker INTE börja igen. Nej, nu är det hormonfritt for life.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare