• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • gica

Hej tjejer!! Är lite ledsen idag och det är inte bara pms!! Jag har diagnosticerats med Vitiligo tidigt i våras och från att bara ha prickar på magen och ryggen (som man inte visar så 0FTA, har det nu spridit sig till hela armarna Jag grät floder igår när jag pptäckte det!! Inte kul att se ut som en prickig korv på sommaren! Får därför helt avstå från sol för att inte förvärra kontrasterna Jag som vill vara brun på bröllopet och ha en fin axelbandslös klänning!!

• MrsNyberg2B

gica - Vad tråkigt för dig! Min mamma har vita fläckar på armarna just. Går det att använda någon typ av brun-utan-sol grej för att minska skillnaderna i färg?

• Coornet

Då var man tillbaka.. Jag springer ut och in ut på denna sida. Sitter här intensivt en månad eller två sen tröttnar jag eftersom min M2b gnäller om att det är för tidigt att börja planera.. Sen går det ett tag så är jag här igen..

Så nu är jag här (igen).. Vi har dock kommit litet steg på väg. Vi har spikat datum, ska boka kyrka samt ringa och fråga om besök på tilltänkta festlokalen oxå den här veckan :)

Inte helt illa för att ha en väldigt optimistisk m2b :)

• gica

Det kanske går på vintern när skillnaderna på hudnyanserna inte är så stora men på sommren när jag blir brun, för jag blir väldigt brun så blir ju fläckarna utan pigment väldigt ljusa och går inte att täcka på något sätt. Antar att jag får försöka undvika sol eller ha en riktigt hög solskyddsfaktor för att inte bli helt prickig..

• MrsNyberg2B

gica - Mmm.. Mamma blir ju väldigt välfärgad (fräknig/brun) på färgpartierna. Jag tänker ju sällan på det, mer än när hon säger något om det, man är liksom så van - men jag förstår ju att du ser det och tänker på det desto mer. Så är det ju. Fast du blir iaf brun, det är inte alla som blir det (om man nu ska försöka vara sådär positiv som man alltid ska vara).

• vårbrud2008

Hej alla!
    Kom hem sent idag eftersom jag var på en föreläsning direkt efter jobbet. En väldigt intressant föreläsning om vattendrag, vattennivåer, historia och växtrike här runt omkring min bygd.

Idag har jag äntligen bokat kyrkan. Det blir den 15 september klockan 15. Sen ringde jag även och beställde tid hos min frissa och hon blev överlycklig över både bröllopet och att hon fick göra min håruppsättning. Våra söner är lika gamla och vi gick på babysim tillsammans första terminen så vi har kommit varandra nära. Det är kul?

Norrsken
    Jovisst, får man igen tusenfallt när det gäller barn. Det är ju därför man står ut med deras trots och gnäll. Barn gör livet värt att leva.

Gica
    Jag mår bättre när jag inte äter p-piller men vill ha de för att jag ska få en regelbunden mens. Jag gick upp ca 10 kg när jag började med dem för 10 år sedan men har inte gått upp sen jag slutade med pillerna för att skaffa barn. Med första barnet tog det ett halvår att bli gravid efter det att jag slutade med pillerna, i höstas blev vi gravida en månad efter jag släppt pillerna. Nu äter jag inget för vi hoppas bli gravida snart igen.

Anja74
    Vad tråkigt att du har haft det jobbigt. Hoppas och håller tummarna för att det blir bättre.
    Själv är jag just nu inte heller en sån rolig människa. Tre förkylningar, en maginfluensa och ett sent missfall bara sen mitten av januari, det tär verkligen på en vill jag lova. Jag är kinkig, gnällig, ledsen, sur och tappar tålamodet väldigt ofta. Hoppas bara min M2B står ut med mig ett tag till, men känner vissa vibbar ibland att han tycker att det är jobbigt.

• Pumpkin

Morning babes!

Försvann visst igår, hade en riktigt djuuuup dal om man säger så. Men jag kollade in vad ni skrev i alla fall, även om jag inte skrev nått själv

Ina: Kul att klänningen är på G! Måste kännas väldigt spännande

gica: Usch så tråkigt! Men om du kör med jättehög solskyddsfaktor och verkligen anstränger dig för att få så lite färg som möjligt, då borde du väl kunna använda brun-utan-sol på bröllopsdagen åtminstone? *försöker hjälpa till med "smarta" idéer*

Coornet: Välkommen tillbaka! Vilket datum har ni spikat nu då?

Lucy_: Tjatar folk redan på dig att skicka ut inbjudningar?! Ja men då kan du ju skicka ut när du vill, jag tänkte mer på att folk brukar inte vilja ha dem för tidigt, för då glöms de liksom bort i brevhögen...

• Pumpkin

vårbrud: Den där föreläsningen lät intressant! Var det genom jobbet eller?

• Snart_FruL

Hej tjejer, tänkte bara titta in en snabbis. Jag har haft feber sen i lördags och igår konstaterade doktorn att det var lunginflammation, igen... Det verkar numera som att varje kraftig förkylning jag får kryper ner i lungorna. SUCK! :(

Började med penicillin igår och hoppas jag har ork nog att gå på informationsmötet ändå. De har bara två per år tror jag så går jag inte på detta så dröjer det till hösten. Och nej så länge vill jag inte vänta på att fatta mitt beslut.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare