• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • InaHjärtarAdam

jag har bestämt med min mamma att vi ska göra alla inbjudningar under påskveckan när vi ska ner till göteborg.
    ska gå till panduro och köpa pärlor och sidenband och sitta och knåpa på kvällarna när adam och min pappa ändå sitter och spelar tv-spel:)

• Maggies

Jenny_Åland: Låter som en jättefin idé.

Ina: Så roligt! Det är faktiskt otroligt kul med trycksakerna.

• Pumpkin

Jenny_Åland: Låter som en jättefin idé! Jag köpte en "Jag älskar dig"-bok till min M2B i julklapp, mycket uppskattat

Ina: Åhå, då kommer ni ha det roligt i påsk med andra ord!

• Snitte- 5/7-2008

Heeej *smyger mig lite lätt tillbaka här..*

Har ju vart borta en eeevighet.. :) Sorry, men ni har varit flitiga ser jag! KUL! :)
    Själv har jag haft fullt upp med allt möjligt... egen bröllopsplanering och alla andras bröllopsplanering ( företaget) så vi har vart på en massa mässor och vart runt till massa kyrkor m.m :) jätte kul faktiskt.
    I helgen överaskade jag min sambo med övernattning på hotell, massage, middag och relax och vet ni??? VI FICK BRÖLLOPSSVITEN :) haha roligt tyckte jag, jag har kikat på den och ville ha den till nästa år.. men nu när vi redan haft den kanske vi ska bola nytt hotell... hihi
    NI DÅ??? kan jag inte få en snabb resumé???

KRAMAR to you all!

• Fru Hennerdal

Hej på er vänner!

Jag och min M2B har börjar planera vårt bröllop som är preliminärbokat i slutet av maj 2008. Vi kommer inte gå ut med det offentligt förrän inbjudningarna har gått ut.

Tänkte att det kanske fanns plats för oss i denna tråd? vi är ganska trevliga.

• MrsNyberg2B

Sjatiir - Det är klart det finns plats!! Roligt med tillökning!

• Fru Hennerdal

Det är så ofta som man blir helt fast på denna sida. Jag har nog aldrig varit så dan med att planera bröllop när jag var yngre (som flickdröm menar jag) men jag tar igen det med råge nu.

Här kan man ju alltid hitta ngt nytt och jag förstår inte hur jag överhuvudtaget skulle lyckas med planeringen utan alla goda råd! Det är helt underbart att bara kunna fråga när det är ngt som man undrar.

• MrsNyberg2B

Sjatiir - Visst är det så! Jag är nog ungefär som du, har heller inte planerat sen jag var liten utan kör stenhårt på det nu!! Och det är så roligt.

Har tänkt på att det är ungefär lika delar planering och frågor som någon slags substitut för avsaknaden av socialt liv här, vad ska man egentligen göra när bröllopet är över??? Fast då har vi ju flyttat, förhoppningsvis, så då har man ett normalare socialt liv iaf..

• Fru Hennerdal

Jo jag har nog dessvärre blivit lite osocial sedan jag hittade denna sajt...

Försöker att slita mig från datorn då och då.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Såg att du var tungt bevakad av chefen.. Har du ringt någonting eller???

Sjatiir - Lite osocial blir man kanske, men man vill ju heller inte tjata sönder öronen på sina vänner om bröllop hit och dit. Det är ju inte riktigt deras livs största händelse på samma sätt som för en annan - fast heders till mina, för de är ibland nästan mer engagerade än vad jag är. Jag gör bara massa olika inbjudningskort hela tiden..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare