• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

snitte: Så du lever i alla fall, härligt! Låter som att ni haft det jättemysigt på hotell, kul att ni fick bröllopssviten. Då hade jag nog bokat ett annat hotell när det är dags

Sjatiir: Välkommen! Vilka är ni då? Jag är väldans nyfiken av mig

MrsNyberg: Ja, fast nu övervakar han inte längre, nu vet jag inte vart han är. Då blir det nästan ännu läskigare att surfa Har inte ringt till nån läkare än, får se när det blir av. Livet känns liiiiite lättare efter gårdagens underbara väder och mitt och sambons utbrott på varandra i lördags. Konstigt nog

• MrsNyberg2B

Norrsken - Fast ljus kan ju göra underverk! Det märker man när alla blir galda och studsar fram på gatorna när våren kommer. Och det är ju bra att det känns bättre - tycker jag!! Kanske var det som behövdes, lite ljus och en urladdning .

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, ljuset gör ju oftast mycket, absolut! Igår bara skuttade jag fram när vi var på promenad, och så gick vi och köpte årets första glass! Mums
    Och på något sätt så känns det alltid bättre mellan mig och Lasse efter att vi skrikit lite på varandra
    Så jag avvaktar lite med att ringa husläkaren, men jag skulle nog ändå behöva nån att prata med... För tungt känns det fortfarande.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Det går ju upp och ner alltid. Såklart, så det ena utesluter ju inte det andra. Men vad gott med glass! Jag lånade en glassbok på biblioteket - nu har jag varit konstant sugen på glass i flera dagar, men jag har inte köpt någon än. Egentligen undrar man ju varför? Förmodligen för att jag är korkad.

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, det är ju som allt med livet
    Jag köpte faktiskt en glassbok på rean på adlibris.com men jag har inte kollat i den än
    Gå och köp glass!

• InaHjärtarAdam

hej allihopa.

vi har haft en mysig dag idag.. har städat hemma, satt upp lite hyllor och gardiner. sen gick vi ner på stan och åt sushi. efter det gick vi in på lindex och kollade på bebiskläder:D
    nu sitter adam i soffan och svär öronen av sej framför sitt tv-spel, hehe..

• Pumpkin

Ina: Så mysigt att kolla på bebiskläder! Det gjorde jag här om dagen

• Jenny_Åland

Ja visst gör våren och ljuset att man blir gladare. Jag kollade inte mitt resultat på rapporten som jag skickade till skolan sist förrän idag. Jag brukar oftast få en kommentar där läraren tycker att det fattas en massa och kräver en komplettering innan jag kan få betyg.. men idag när jag kollade resultatet hade jag fått VG. mitt första vg nånsin under denna utbildning :D

En annan orsak till att vara glad är att jag försöker gå ner i vikt och vågen gar stått still några dagar men nu har det börjat lossna för mig. jag har tappat 2 kilo och nu börjar jag se smalare ut också :D jag kommer att bli snygg och smal till bröllopet 8)

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    ja det var verkligen mysigt. tänk, om ett år kanske jag är gravid!! vilken stor grej!

• Pumpkin

Ina: Jag satt och tänkte på det där med bebis och när det ska bli idag. Funderar på om man kanske ska satsa på att bli gravid den här tiden om två år. Så slipper man vara höggravid när det är sommar och så har man nästan varit gifta i ett år

Jenny_Åland: Härligt - både rapporten och vågen! Det är så skönt när man börjar se faktiska resultat Och jag minns första gången jag fick VG på en tenta på högskolan, ojoj vilken känsla! Det var också på våren

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare