La Joya
Du skrev så här: "Dom som öppnar sej på denna sida frågar efter råd, inte fördömning."
Enligt min åsikt verkar inte TS fråga så mycket efter råd. Det är jätte många som har skrivit mycket bra saker, men för mig framstår det som att TS bara vill ha sin vilja fram, oberoende på vad som har skrivits i den här tråden. Det är den ena bortförklaringen efter den andra, och om man verkligen bara vill ha medhåll borde man inte starta en tråd där man efterfrågar goda råd, för då får man räkna med mothugg.
Sedan håller jag helt och hållet med Miss Cee! Föräldrar borde först och främst vara föräldrar, utan att för den delen åsidosätta sitt liv. Men man måste tänka på barnen i första hand - alltid! (Varför skaffa barn annars?) Nu tycker inte jag att TS har ensam ansvar i det här, utan det är naturligtvis pappan som ska ta det här med sina barn. Men TS borde ändå ha respekt för barnen, som just har fått sina liv "förstörda".
Men jag skulle väldigt gärna vilja höra TS åsikt i det hela, vart har du tagit vägen?!