• BolinderBrud

Majbrudar i Göteborgstrakten!

Hej på er!

Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?

• Svar på tråden Majbrudar i Göteborgstrakten!
  • Kärleksfeber

Zemma och Bolinderbrud: Vad gulliga ni är om ni vill hjälpa mig med typsnittet!! Jag skulle vilja ha "Scriptina" som någon mer här frågade om. Tycker det är så fint!

Jag har MSN: josefine_ekman@hotmail.com

Bolinderbrud: Gud vad fin eran sida är.. och bra! Skulle också vilja ha en sådan fin sida som gör det hela mycket enklare för gästerna. Hur fixade ni till den. Är verkligen imponerad!!

• zemma

BolinderBrud - kan inte du vara snäll och upprepa din adress till er sida, för "majbröllop" är inte uppe än eller? Den fungerar i alla fall inte för mig...

Ringen var förresten jättefin.
    Jag har lagt handpenning på en ring hos guldsmeden här i Mölndal. Ganska smal med typ 14 små stenar och i vitguld.

• BolinderBrud

www.maltonius.com/brollop

www.majbröllop.se kommer att vara den nya adressen så snart min gube får tummer ur och konfigurerar om servern... Jag hoppas att det kan bli ikväll, men herr W är en tidsoptimist av stora mått, så det kan hända att det blir senare i veckan också...

• BolinderBrud

Kärleksfeber: Tack! Sidan har jag gjort i frontpage. Tog ganska lång tid att göra, men känns helt klart värd besväret för jag tror att gästerna kommer att ha glädje av den!

• BolinderBrud

Finns förresten åäö i Scriptina?

• zemma

Det ska nog finnas åäö, fast jag lyckas inte använda texten i word. Fungerar finfint i ritprogrammet (gimp) men inte i word, då blir det vanlig, tråkig text .

• Kärleksfeber

Hej! Är ni vakna? Jag sitter precis och tänker på en sak och undrar vad ni skulle gjort. Vi har nämligen tänkt oss att önska oss ett litet resebidrag istället för ev presenter. Men hur gör man då? Vet inte hur man ska göra för att inte verka girig. Kan man öppna ett konto som våra gäster (om dom vill) kan sätta in en anonym summa pengar? Vill juabsolut inte att någon ska känna sig dum för hon/han "bara" lägger så och så mkt. Det är ju inte det som räknas!!! Vill verkligen att det ska bli rätt. Hur hade ni gjort?

• söta_bruden

Vi vill också ha bidrag till vår bröllopsresa. Kommer att skriva det i inbjudan på en separat lapp. Vi har bett goda vänner till oss som för övrigt kommer agera värdpar att ha hand om detta. Kanske löser vi det genom ett konto, känns lurigt om folk kommer med en massa kuvert med pengar i till bröllopet.

• BolinderBrud

Nu har det varit dött här i tråden i ett par dagar... Hoppas att ni hittar tillbaks!

Jag och min blivande har bokat hotell nu! Vi bestämde oss faktiskt för att bo på hotell även natten före bröllopet. Föräldrahemmet kommer nämligen att vara fullt av långresta gäster, och det kan nog vara skönt att komma ifrån lite tror vi! Hur skall ni göra natten före bröllopet? Någon som har funderat?

Vi bokade ett Sky Design Rum på hotell Gothia:)

Svar på tråden Majbrudar i Göteborgstrakten!