Majbrudar i Göteborgstrakten!
Hej på er!
Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?
Hej på er!
Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?
zemma, hurdan klänning skall du beställa?
Map ligger i Victoriapassagen. Tror de hade 10% på färgade papper tom 1dec.
Vi ska ha ca 50 gäster. Ni då?
Garamajklänningarna är grymt snygga, förresten. Har sneglat lite ditåt , fast då hade jag redan bestämt mig.
He he, har verkligen inte en aaaaning om vad kalaset kommer att kosta. Vi har inte sparat en krona.. våra föräldrar kommer nog att betala det mesta.
Vi kommer att bli ca 95 personer och det kostar ju endel. Men vi ska ha buffé, hyrd lokal med egen personal och det mesta kommer att ordnas med vänners hjälp. Har en fotograf som är fotograf, en syster som är frisör, en annan vän som är kock, några vänner som äger en stor båt, kompis som sjunger.. så det blir nog ganska okej ändå. Svårt att säga hur mycket det kommer att kosta!! Men vi ska önska oss pengar till resan istället för en massa presenter.
Helt sjukt vad allting kostar!!
.. har en vän som är fotograf ska det stå.. trött ;)
Min klänning är en halterneck , A-linje... svårt att förklara, men ett champagnefärgat band (brett) under bysten som sedan hänger ner på baksidan.
Färgtemat här blir rosa (olika nyanser) och champagne. , jisses vad lika det blev.
Snyggt med rosa!!!
Så härligt att du har så många "nyttiga" yrken i din vänkrets/släkt, Kärleksfeber. Då kan du ju få chansen att bjuda desto fler
Ja man får "utnyttja" sina nära och kära. Dessutom brukar ju folk gärna hjälpa till när det kommer till bröllop. Hoppas på en riktigt schyst fest!!!
Kan ni inte leta fram bilder på brudklänningarna så att jag kan få se?!
Jag har en hemsida där det finns en bild på mig när jag provar en nästan identisk klänning som den jag till sist köpte.
Adressen är www.maltonius.com/brollop och bilden finns under "förberedelser". Vid inlägget från 13 november finns en liten rosa länk i sista meningen. Av de fyra klänningarna på bilden är det den längst ner till vänster.
Vill ni även se mina inbjudningskort så är adressen www.maltonius.com/brollop/inbj